کد خبر: ۳۳۳۶۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: «ما با برد مقابل پرسپولیس استارت قهرمانی را می‌زنیم. شک نکنید که این اتفاق هم خواهد افتاد.»
به گزارش پایگاه 598، محمدرشید مظاهری آماده بازی با پرسپولیس است و می‌خواهد دروازه‌اش را بسته نگه دارد. وی معتقد است این ذوب‌آهن است که به پیروزی می‌رسد و استارت قهرمانی را می‌زند.

 

اظهارات مظاهری را در ادامه می خوانید:

 

* این هفته بازی سختی مقابل پرسپولیس دارید. مقابل تیمی که تا الان بردی نداشته.

- بله، واقعا بازی سختی داریم. البته بهتر است بگویم بازی سخت و خوبی خواهیم داشت. نمی‌توانم بگویم بازی با پرسپولیس سخت‌تر از بازی با استقلال است اما این تیم خط حمله سریع‌تری دارد و اگر بخواهم عامیانه‌تر بگویم پرسپولیس کمی زهردارتر از استقلال است. به هر حال فکر می‌کنم بازی با پرسپولیس بازی خیلی خوبی شود و من احتمالا روز پرکاری خواهم داشت.

 

* پس فکر می‌کنید یک بازی تهاجمی خواهیم دید؟

- به نظر من بازی سنگینی برای خط دفاعی ما خواهد بود. به خاطر همین فکر می‌کنم بازی خوبی از آب در می‌آید. البته به شرطی که حسین هدایتی همه بلیت‌های بازی را بخرد چون فکر می‌کنم اینطوری بازی قشنگ‌تر می‌شود.

 

* چطور مگر؟! خب اگر هدایتی همه بلیت‌ها را بخرد تماشاگران ذوب‌آهن نمی‌توانند بیایند. هر چند که تماشاگران کمی دارید.

- درست است که تماشاگران کمی داریم اما آنها از ته دل تیم را دوست دارند و همیشه تیم را تشویق می‌کنند. ما هم می‌رویم ببریم تا این برد را تقدیم آنها کنیم.

 

* نگفتید چرا دوست دارید هدایتی همه بلیت‌ها را بخرد؟

- ما شنیدیم که آقای هدایتی می‌خواهد تمام بلیت‌های این بازی را بخرد تا فقط تماشاگران پرسپولیس به ورزشگاه بروند. من هم می‌گویم خدا کند این اتفاق بیفتد و هدایتی همه بلیت‌ها را بخرد چون تیم ما جلوی تماشاگران حریف بهتر بازی می‌کند و با انگیزه بالاتری به میدان خواهد رفت.

 

* خب از خط حمله حریف صحبت کردید، جایی که به شما نزدیک‌تر است و کار شما را سخت می‌کند اما در طرف مقابل به نظر می‌رسد خط دفاع پرسپولیس ضعف دارد و به خاطر اینکه کند است ضربه می‌خورد.

- خب دفاع پرسپولیس به نسبت خط حمله‌اش کندتر است و می‌شود از این ضعف به خوبی استفاده کرد.

 

* به نظرتان پرسپولیسی بودن گل‌محمدی چقدر می‌تواند در انگیزه تیم تاثیرگذار باشد؟

- خیلی. به نظر من گل‌محمدی که یک پرسپولیسی است، بیشتر از بازی استقلال، دوست دارد مقابل پرسپولیس پیروز شود. این مساله هم باعث می‌شود تیم انگیزه بالاتری پیدا کند و با همه قدرت می‌رویم که ببریم.

 

* بالاخره قاسم حدادی‌فر به این بازی می‌رسد یا نه؟

- تا جایی که من خبر دارم نمی‌رسد و مثل بازی قبل مهدی مهدی‌پور بازی می‌کند.

 

* اما مگر حدادی‌فر در آن بازی دوستانه بازی نکرد؟

- 20 دقیقه آخر بازی به میدان آمد اما درد داشت و نتوانست دیگر با تیم هم تمرین کند.

 

* ذوب‌آهن فصل گذشته بعد از هفته‌ها ناکامی مقابل استقلال به میدان رفت و با بردی که آورد استارت پیروزی را زد و روندی صعودی در پیش گرفت که به سهمیه آسیا رسید. این فصل هم توانستید بعد از 2 شکست، مقابل استقلال به پیروزی برسید. فکر می‌کنید باز هم همان اتفاق تکرار می‌شود و ذوب‌آهن روند صعودی را در پیش می‌گیرد یا نه؟

- ما با برد مقابل پرسپولیس استارت قهرمانی را می‌زنیم. شک نکنید که این اتفاق هم خواهد افتاد. ما فصل گذشته قبل از بازی با استقلال، مقابل پیکان هم برد داشتیم اما بعد از بازی با استقلال روند صعودی را در پیش گرفتیم. این فصل اما برای ما فرقی نمی‌کرد حریف هفته سوم چه تیمی است. ما هفته سوم فقط به دنبال پیروزی بودیم که به آن دست پیدا کردیم. حالا شانس استقلال بود که ما مقابل این تیم قرار گرفتیم و توانستیم موتور پیروزی‌هایمان را روشن کنیم. البته من این را قبول ندارم که استقلال برای ما خوش‌یمن است اما استارت را از این بازی زدیم و از بازی با پرسپولیس استارت قهرمانی‌مان خواهد خورد.

 

* بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنید؟

- من فکر می‌کنم بازی را 2- صفر می‌بریم.

 

* یعنی گل نمی‌خورید؟

- من تمام تلاشم را می‌کنم که گل نخورم و فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد.

منبع : ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها