کد خبر: ۳۳۳۲۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
بازیکن تیم ملی والیبال گفت: «من با لباس تمرین و پا برهنه بودم و خوب نبود که پیاده شوم. به معنوی نژاد گفتم تو برو با مامور صحبت کن که اجازه بدهد برویم سر تمرین.»
به گزارش پایگاه 598، حسن صنوبری درباره نوع رانندگی اش و اینکه آیا در رانندگی تخلف می کند یا نه، گفت: «من معمولا در رانندگی تخلفی نمی کنم. حتی عادت ندارم از شیشه ماشین چیزی بیرون بیندازم. همیشه همه زباله ها را می ریزم داخل ماشین و به همین دلیل خودرو من بین بچه ها معروف است. داخل خودرو که کثیف می شود، می روم کارواش و تمیزش می کنم.»

 

او ادامه داد: «اما یک بار با معنوی نژاد داشتیم می رفتیم تمرین پیکان و خیلی هم عجله داشتیم. در اتوبان تهران - کرج با سرعت حدود 140 کیلومتر رانندگی می کردم که یک مامور راهنمایی و رانندگی ما را نگه داشت. من با لباس تمرین و پا برهنه بودم و خوب نبود که پیاده شوم. به معنوی نژاد گفتم تو برو با مامور صحبت کن که اجازه بدهد برویم سر تمرین. معنوی نژاد با مامور صحبت کرد و بعد که برگشت، گفت مامور می گوید ماشین باید به پارکینگ منتقل شود.»

 

صنوبری ادامه داد: «خودم پیاده شدم و رفتم پیش مامور راهنمایی و رانندگی با او صحبت کردم که گفت والیبالیست هستی، باش. من ماشین علی دایی و سیاوش اکبرپور را هم خوابانده ام. البته بیشتر با این پلیس صحبت کردم و سرانجام راضی شد که جریمه سرعت غیر مجاز را برایم بنویسد و ماشین را به پارکینگ منتقل نکند.»

منبع : خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها