کد خبر: ۳۳۲۵۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم جوان پرسپولیس که یک فصل از حضورش در این تیم می گذرد به سرعت پله های ترقی را طی کرد و در حال حاضر بهترین بازیکن تیمش است.
به گزارش پایگاه 598، بدون کوچکترین اغراقی مهدی طارمی با مهدی طارمی سال گذشته هم قابل قیاس نیست. او اکنون باتجربه ترشده و حتی می تواند به راحتی پیراهن تیم های اروپایی را هم برتن کند. این جوان بوشهری فصل گذشته هم یکی ازارکان تیمش بود که بسیارموثرعمل کرد اما به نظرمی رسد درلیگ پانزدهم یک پختگی خاصی بدست آورده باشد.
او سال گذشته یک پدیده بود که 7 گل برای تیمش زد و مهره ای تاثیرگذاردرپرسپولیس نشان داد منتهای مراتب درحال حاضردرقالب یک ستاره فرورفته است. کافی است حرکت انفرادی مهدی طارمی دردقیقه 12 و جاگذاشتن رسول نویدکیا و هادی عقیلی را دربازی سنگین و نفسگیربا سپاهان اصفهان ازنظربگذرانید تا متوجه این حرف ما شوید. او یک تنه قادراست هرخط دفاعی را به هم بریزد و ازآن مهم ترآنکه به سادگی دروازه حریفان را بازکند. یک باردیگربه بغل پای فنی طارمی مقابل استقلال خوزستان و همین بازی اخیرپرسپولیس برابرسپاهان دقیق شوید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود. این مهاجم بوشهری قادراست درکناربه هم ریختن دفاع حریف به یک ماشین گلزنی هم تبدیل شود و با توجه به سن کم این پیشرفت دورازذهن نیست. گرچه نتایج پرسپولیس درهفته های اخیرباعث شده عملکرد مهدی طارمی چندان به چشم نیاید اما انصافا این موضوع چیزی ازارزش های این جوان جنوبی کم نمی کند.

منبع : خبرآنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها