کد خبر: ۳۳۲۴۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه آینده روشنی در انتظار این تیم با برانکو است گفت: نمی‌خواهیم این سوال را بپرسیم که چرا یک تیم چهار هفته میزبان است اما پرسپولیس از داوری لطمه می خورد؟
به گزارش پایگاه 598، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه نشست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن بیان این مطلب در مورد اختلاف بین اعضای هیات مدیره و کادر فنی گفت: هیچ اختلافی وجود ندارد و مسائلی که در این مورد مطرح می شود واقعیت ندارد.

وی افزود: اعضای هیات مدیره به آقای برانکو و کادر فنی او اعتماد کرده اند. ایشان مربی بزرگی است و قطعا در آینده نتایج قابل قبولی با پرسپولیس خواهد گرفت. برانکو مربی کارکشته ای است  قطعا از این وضعیت خارج خواهد شد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما و کارشناسان فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان بد کار نکرد و عملکرد خوبی داشت. ضمن اینکه باید به داوری هم ایراد گرفت. متاسفانه نمی دانم چرا فدراسیون فوتبال به موضوع داوری ورود نمی کند.

وی افزود: پرسپولیس یک تیم مردمی است و باید از حق و حقوق آن دفاع شود. حالا ما کاری نداریم به اینکه یک تیم چهار هفته میزبان است. اما سازمان لیگ باید پاسخگو باشد. تیم ما با مشکلاتی که داشته رفته رفته دارد پا می گیرد اما این اتفاقات پیرامونش رخ می دهد.

گرشاسبی ادامه داد: ما با سختی در حال جور کردن هزینه های باشگاه هستیم درحالیکه بسیاری از تیم ها بودجه و امکانات به طور کلی در اختیارشان هست. با این حال جوان های ما خوب کار کردند و قطعا آینده خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

وی تاکید کرد: هیچ اختلافی بین اعضای هیات مدیره و کادر فنی وجود ندارد. هیات مدیره آینده روشنی را برای پرسپولیس ترسیم کرده و قطعا در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. قطعا اگر یک بازی را ببریم چند پله در جدول رده بندی صعود خواهیم کرد و شرایط بهتری خواهیم داشت.

 

این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تماشاگران باید از تیم حمایت کنند تا شرایط مطلوبش را پیدا کند. اعضای هیات مدیره هم از برانکو و کادر فنی اش حمایت خواهند کرد تا بتوانند تیم را به آرامش برسانند.

گرشاسبی در مورد جذب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس نیز گفت: در این مورد هیات مدیره به مدیرعامل اختیار تام داده است. ایشان هم با چند گزینه مذاکره کرده اند و در صورتیکه نهایی شود به جلسه هیات مدیره می آورند تا تصمیم نهایی در مورد آن گرفته شود.

وی برداشت ۳ هزار میلیارد تومان از صندوق حمایت از پیشکسوتان برای باشگاه پرسپولیس را رد کرد و گفت: چنین چیزی صحت ندارد و اگر سازمان بازرسی آن را عنوان کرده بهتر است از خود آنها پیگیری کنید. بنده چنین موضوعی را تکذیب می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
چه عیب و اشکالی داره مگه؟ اصفهانیه که هست ! رییس سازمان لیگش هم اصفهانیس و کلی از اعضا هییت رییسه هم...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها