کد خبر: ۳۳۲۳۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «امیدوارم مقابل پرسپولیس هم سه امتیاز را بگیریم تا به تیم‌های بالای جدول برسیم.»
به گزارش پایگاه 598، احسان پهلوان بازیکن ذوب آهن در بازی با استقلال یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و نمره خوبی در این بازی گرفت.

 

این بازیکن درباره بازی با تیم استقلال و همچنین بازی‌های قبلی که نتیجه نگرفتند اینطور اظهارنظر کرد: «ما مقابل استقلال دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول در حد نام ذوب‌آهن نبودیم اما خدا را شکر نیمه دوم توانستیم به یکدیگر پاس بدهیم و نظم تیمی خوبی داشتیم. در این نیمه دو گل هم به ثمر رساندیم و توانستیم سه امتیاز را برای خودمان کنیم.»

 

وی تاکید کرد: «اگر مهدی رحمتی نبود می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم چرا که او چند موقعیت خوب را مهار کرد. ما در دو بازی اول هم خوب کار کردیم. بازی مقابل ملوان و سپاهان بدشانس بودیم که توپ هایمان وارد دروازه حریف نشد اما این بازی برخلاف دو بازی اول بخت با ما یار بود و امتیازات کامل را گرفتیم.»

 

پهلوان درباره بازی که با پرسپولیس در پیش دارند نیز اینطور گفت: «ما با یک برد از قعر جدول به رتبه هشتم رسیدیم و می‌توانیم با برد مقابل پرسپولیس به تیم‌های بالای جدول برسیم. امیدوارم مقابل پرسپولیس هم سه امتیاز را بگیریم.»

 

این بازیکن معتقد است که بازی مقابل پرسپولیس سخت‌تر خواهد بود: «پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و بازیکنان دونده‌ای دارد که می‌توانند همه تیم‌ها را اذیت کنند کارمان مقابل پرسپولیس سخت‌تر از استقلال است. آنها مقابل سپاهان عالی بازی کردند و به نظرم این بازی سخت‌تر از بازی مقابل استقلال است.»

 

پهلوان در پایان گفت: «جایگاه تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی ملاک ضعیف بودن تیم‌ها نیست. همانطور که دیدید ما تیم قعرنشین بودیم و استقلال صدرنشین لیگ ولی آنها را در خانه شان شکست دادیم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها