کد خبر: ۳۳۲۱۸۴
زمان انتشار: ۰۶:۴۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان، تا آن زمان که سپاهان احساسی بازی می‌کرد و با حمله‌های کور بازی را پیش می‌برد، پرسپولیسی‌ها توانستند با استفاده از ضدحمله‌ها از حریف پیش بیفتند اما در نیمه دوم وقتی بازیکن‌ها به رختکن رفتند و مربی‌ها بازیکن‌هایشان را در دست گرفتند، سپاهان در نیمه دوم دیگر بی‌گدار به آب نزد و توانست عقب‌ماندگی‌اش را جبران کند.
به گزارش پایگاه 598، در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان، تا آن زمان که سپاهان احساسی بازی می‌کرد و با حمله‌های کور بازی را پیش می‌برد، پرسپولیسی‌ها توانستند با استفاده از ضدحمله‌ها از حریف پیش بیفتند اما در نیمه دوم وقتی بازیکن‌ها به رختکن رفتند و مربی‌ها بازیکن‌هایشان را در دست گرفتند، سپاهان در نیمه دوم دیگر بی‌گدار به آب نزد و توانست عقب‌ماندگی‌اش را جبران کند. اما بعد از گل سوم سپاهان، هنگامی که این تیم به دفاع عاقلانه بازگشت، پرسپولیسی‌ها نتوانستند برنامه مشخصی برای زدن گل سوم ارائه دهند. این مشکل تا پایان بازی وجود داشت و درنهایت گل چهارم را هم پذیرا شدند.

پرسپولیس با این تیم و بازیکنان، یک سرمربی می‌خواهد که بتواند فوتبال مدرن را به تیمش بیاورد و البته آن را پیاده کند. پرسپولیس وقتی حمله می‌کند، سیستم دفاعی تیمش آن استحکام لازم را ندارد و برانکو باید برای حل این مشکل، راه‌حلی پیدا کند.

در درجه بعد گفته می‌شود پرسپولیس احتیاج به ستاره دارد و با این تیم جوان نمی‌تواند موفق شود. متاسفانه اینها تصورات کاسبکارانه‌ای است که می‌خواهد پرسپولیس را به انهدام و سقوط بکشاند اما من به جرات می‌گویم که این پرسپولیس با تغییر سیستم بازی و استفاده بهتر از بازیکن‌هایش (خصوصا در خط دفاع) می‌تواند به کورس قهرمانی بازگردد و حتی قهرمان شود. نمی‌شود که مانند تیم‌های عربی 15 ستاره را به تیم آورد، ستاره‌ها در داخل تیم‌ها ساخته می‌شوند و امثال آن را در دیگر تیم‌ها و همین تیم پرسپولیس می‌توان مشاهده کرد. بازیکنی چون مهدی طارمی در پرسپولیس یا علی کریمی و مهدی شریفی در سپاهان چگونه ستاره شدند که عنوان می‌شود پرسپولیس احتیاج به ستاره دارد؟

اومانیا و محسن بنگر ستاره‌های بزرگی در خط دفاع پرسپولیس هستند اما باید این سوال را مطرح کرد که آیا یک مربی به نام برانکو ایوانکوویچ توانایی این را دارد که فوتبال مدرن را در پرسپولیس عملیاتی کند. اگر برانکو موفق به انجام این کار شود و تغییرات مناسبی در سیستم تیمش بدهد، موفق می‌شود، در غیر این صورت درهای خروج برای او بهترین گزینه هستند./نود
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها