کد خبر: ۳۳۲۰۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۵     ۱۱ دی ۱۳۹۰

به گزارش  598 به نقل از فارس، محمد حاتمی مدیر شبکه بین‌المللی فیلم و سریال گفت: به زودی پروژه «آی موسیقی» رونمایی خواهد شد و از نیمه دوم بهمن ماه پخش موسیقی ایرانی را به صورت شبانه‌روزی در اختیار علاقمندان قرار خواهیم داد.

وی همچنین از افزایش جذابیت شبکه آی فیلم از هفته آینده خبر داد و تاکید کرد: ان شاء الله تا بهار سال آینده  ضریب تاثیرگذاری و جذابیت شبکه، سیر صعودی خواهد داشت.

وی در خصوص پروژه «آی موسیقی» که به زودی راه‌اندازی خواهد شد، اظهار داشت: در طول تاریخ بشری، ادبیات ایرانی برای همه ملت‌های مسلمان و پیروان ادیان الهی، موجب افتخار و مباهات بوده است. مفاهیم ناب و ارزش‌های الهی و انسانی که در لابلای آثار منظوم و منثور ادیبان ایرانی تجلی یافته است در چشم همه مردم دنیا زیبا و قابل احترام است.

وی ادامه داد: وقتی این محتوای بی نظیر در قالب موسیقی اصیل ایرانی تجلی می‌کند، دلرباتر می‌شود. بنا بر این اغلب آثار موسیقی اصیل ایرانی برای بسیاری از غیرایرانیان بویژه برای ملت‌های عربی جذابیتی خاص دارد. ملت‌های عربی به دلیل قرابت فرهنگی و ادبی با ایران، مضامین و محسنات و صنایع ادبی فارسی را خیلی خوب درک می‌کنند. بنا بر این معتقدم پروژه «آی موسیقی» نیز با استقبال گسترده مخاطبان شبکه مواجه خواهد شد.

مدیر شبکه بین المللی فیلم و سریال ایرانی آی فیلم افزود: در حال حاضر، پروژه آی موسیقی به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و پس از تکمیل مراحل مختلف، از نیمه دوم بهمن ماه رونمایی خواهد شد و ان شاء الله با تلاش مدیریت چندرسانه‌ای شبکه، پخش موسیقی ایرانی به صورت شبانه روزی در اختیار  علاقمندان قرار خواهیم گرفت.
 
وی با اشاره به آغاز پخش سریال لبنانی «الغالبون» که تاکنون از هیچ شبکه ایرانی پخش نشده است و چند سریال جذاب دیگر تاکید کرد طبق وعده‌ای که در مصاحبه قبلی داده بودم پخش مجموعه‌های جدید بعد از سریال الغالبون نیز
ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد تا ضریب تاثیر گذاری و جذابیت شبکه آی‌فیلم از هفته آینده تا بهار سال آینده سیر صعودی داشته باشد.

حاتمی درخصوص پاسخ به درخواست‌های مکرری که از بینندگان فارسی زبان شبکه آی فیلم در خارج از ایران به شبکه ارسال شده است، اظهار داشت: برای تسهیل در اطلاع رسانی به این گروه از مخاطبان بویژه در کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان و فارسی زبان‌های مقیم آمریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای حوزه خلیج فارس، از هفته گذشته جدول پخش برنامه‌های شبکه را همراه با بخش‌هایی ضروری در صفحه فارسی سایت شبکه با نشانی www.ifilmtv.ir/persian فعال کرده ایم و این موضوع با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

شبکه «آی فیلم» علاوه بر پخش دیجیتال داخلی، از طریق شش ماهواره به دو زبان عربی و فارسی پخش می‌شود و در پنج قاره جهان مخاطبانش را تحت پوشش قرار داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۰
۰
خواهشا قسمتی از گفته های حضرت امام راجع به موسیقی را که در صحیفه شان آمده هم ذیل این خبر بگذارید
پاسخ
علی اصغر کوثری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۰
۰
با دستان خود تکمیل کننده پازل دشمنان نباشیم. متأسفانه برخی تصمیم گیریهای کلان تکمیل کننده پازلهای تو در توی دشمن است. نمونه آن خبر یالا است. واقعا برای این تصمیم گیری با کدام مرجع دینی مشورت شده. اگر این گام را برداشتیم نباید مرتب گام های دیگر را برداریم. غرب پیش روی ماست. نهایت همین است که می بینید.
پاسخ
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۰
۰
حتما" اين شبكه هم پاتوق عده اي جوان تازه به دوران رسيده به خيال خودشان موسيقيدان !! خواهد شد تا با راه اندازي موسيقي مسخره و دور از شأن اسلام وايران به نام موسيقي پاپ كه حتي نام آنهم هيچ سنخيتي با مذهب ومرام ما ندارد ملت را سر كار گذاشته وآن را به نام موسيقي ايراني به خورد خلق الله بدهند.
پاسخ
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۱
۰
با سلام و عرض ادب به دست اندرکاران سایت قطره .
من میخواستم بگم واقعا برای این ادمهای افراطی و متهجر به شدت متاسفم و تا وقتی جامعه اسلامی ما چنین ادمهای زننده و فراطی را داشته باشد این مملکت عقب مانده می ماند بهتر است منطقی تر بیندیشیم و زندگی کنیم .
موسیقی سنتی اصیل ایرانی در جهان جایگاه ویژه و مخاطبان فراوانی دارد و در این زمینه بسیار کم کار شده است و چیزی که پیداست اینست که این افراد افراطی نظر دهنده انقدر کوته فکرند که خبر را کامل نخواندند و نفهمیدند که شبکه موسیقی سنتی اصیل ایرانی اسلامی راه اندازی میشود نه پی ام سی 2 یا ایران موزیک یا ... واقعا برای این افراد متاسفم .
و نکته قابل ذکر این است که این شبکه یک شبکه رادیو ی اینترنتی است نه یک شبکه تلویزیونی !!!
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
با سلام و خسته نباشيد . آوخر بهمن ماه هستش و هنوز خبري از شبكه آي موسيقي نشده . گفته بوديد از نيمه دوم بهمن ماه اين شبكه راه اندازي خواهد شد پس جي شد اين شبكه . فكر كنم بهمن امسال منظورتون نبود شايد هفت يا هشت سال بعد را ميگوييد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها