کد خبر: ۳۳۱۸۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
هافبک تدافعی پرسپولیس بابت تعریف و تمجیدهایی که در برنامه 90 نسبت به خود شنید، خوشحال و حتی ذوق زده شد.
به گزارش پایگاه 598، کمال کامیابی نیا یکی از بازیکنان نسبتا خوب پرسپولیس در بازی پدیده خراسان بوده و در دیدار برابر استقلال خوزستان نیز نمره قبولی از کارشناسان گرفت.

 

کامیابی نیا در این مورد گفت: «متاسفانه وقتی تیم مان نتیجه نمی گیرد یا در بازی هایش با شکست مواجه می شود، عملکرد خوب بازیکنان دیده نمی شود و همه فقط می خواهند انتقاد کنند. دیدار ما با پدیده را ببینید، انصافا ما سرتر از حریف بودیم و باید برنده به رختکن می رفتیم اما چه اتفاقی رخ داد؟ بازیکنان پدیده با هوشمندی خاصی از دو موقعیت نصفه و نیمه ای که داشتند، بهترین استفاده را برده و دو بار به ما گل زدند. این شرایط تیم و تمرکز نفرات را بهم می ریزد.»

 

وی افزود: «با این حال از عادل فردوسی پور و تیم آنالیز برنامه 90 متشکرم که بازی مرا دید. ای کاش عملکرد ما با کسب برد پرسپولیس همراه بود تا بیشتر خوشحال می شدیم.»

 

کامیابی نیا با بیان اینکه تیمش مقابل استقلال خوزستان بدشانس بود، گفت: «من به دنبال توجیه نیست. فقط از شما می خواهم یک بار دیگر فیلم بازی ما مقابل این حریف را ببینید. در 10 دقیقه ابتدایی، توپ و میدان در دست ما بود. استقلال خوزستان مجبور شد با 5 بازیکن در خط دفاع و 3 بازیکن در خط میانی و نزدیک به مدافعانش بازی کند. این نشان می دهد که عملکرد ما باعث شده 9 بازیکن حریف، یعنی 3 هافبک و 5 مدافع به علاوه دروازه بان شان از جریان بازی خارج شوند.»

 

بازیکن پرسپولیس در ادامه گفت: «آنها در نیمه اول فقط یک موقعیت داشتند که آن هم روی یک شوت به دست آمد اما ما در همان نیمه، حداقل سه موقعیت خطرناک را طراحی کردیم. فقط کافی بود یکی از این توپ ها به گل بدل شود. یا همان گلی که دریافت کردیم. ایمان صادقی مقصر گل شناخته شد اما من معتقدم او دروازه بان خوبی است. به هر حال، همه ما دچار اشتباه می شویم و این بار، ایمان اشتباه کرد ولی شما به من بگویید کدام دروازه بانی در لیگ برتر، به این شکل اشتباه می کند و توپ را به مهاجم حریف می دهد؟ این هم یک بدشانسی است که گلر تیم مان نتوانست بر اعصابش مسلط باشد.»

 

وی همچنین تاکید کرد: «من نمی گویم استقلال خوزستان حریف کوچکی بود. اتفاقا فشار زیادی روی دروازه ما وارد کردند اما در 15 دقیقه پایانی بازی، توپ و مدیریت زمین در دست ما بود. به غیر از گلی که زدیم، ببینید چند موقعیت خراب کردیم. شوت رامین رضائیان، ضربه خودم، حرکت انفرادی میلاد کمندانی، فرار امید عالیشاه، ضربه سر طارمی و... فقط کافی بود یکی از این توپ ها به گل دوم مان بدل شود، آن وقت همه به تعریف و تمجید از پرسپولیس می پرداختند و می گفتند عجیب تیمی شده ایم! اینها در فوتبال نامش بدشانسی است.»

 

کامیابی نیا گفت: «در پرسپولیس زندگی حرفه ای جالبی دارم. همه چیز برایم رضایت بخش است به غیر از نتایج مان. باید در این امر دست به دست هم بدهیم و همه چیز را عوض کنیم. ما نیاز به حداقل دو، سه برد پشت سر هم داریم تا اعتماد هواداران نسبت به تیم مان جلب شود. البته باید بگویم قرعه مان در لیگ بسیار بد است. در سه هفته پیش رو، سه بازی بسیار سخت مقابل سه مدعی قهرمانی داریم که دو بار باید برای بازی های مان از تهران خارج شویم. همان طور که می بینید، شرایط اصلا عادی نیست.»

 

این بازیکن در مورد بازی با سپاهان نیز اضافه کرد: «چه کسی می تواند بگوید سپاهان تیم بزرگی نیست و به راحتی مغلوب پرسپولیس می شود؟ ما هم نمی توانیم این ادعا را داشته باشیم به خصوص که تعدادی از بازیکنان مان را در اختیار نداریم. سوشا مکانی و هادی نوروزی محروم هستند، چند مصدوم هم در ترکیب تیم دیده می شوند اما باید تا پایان راه، به آینده امیدوار باشیم. عدم کسب نتیجه درست و حسابی در دو بازی اول، ما را حساس کرده تا در باقی دیدارها با قدرت بیشتری به میدان برویم.»

 

کامیابی نیا در پایان گفت: «من امیدوارم بتوانیم از سد سپاهان بگذریم. البته شکست دادن این تیم چندان دور از ذهن نیست. سابقا هم پرسپولیس توانسته بود سپاهان را شکست دهد. اصلا در فصل قبل که نفت تهران بودم، ما هم موفق شدیم این تیم را با نتیجه عجیبی از پیش رو برداریم. امیدوارم هیچ مانعی برای پیروزی مان به وجود نیاید.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها