کد خبر: ۳۳۱۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۱ دی ۱۳۹۰
...شهيدي‌فر كه با انتقاد تند و تیز جوهرچی از عدم اختصاص بودجه و کم‌توجهی به سریال‌های مربوط به شهدا مواجه شد، سعی کرد با مقاومتی تمام قد، صحبت‌های او را انکار و از سازمان دفاع کند.
«خبرگزاري دانشجو»؛ پارک ملت که به قول تهیه‌کننده و مجری‌اش قرار بود برنامه‌ای باشد برای شنیدن حرف‌ها و صدا‌های مختلف، شده وکیل تمام عیار سازمان متبوعش، یعنی چیزی فراتر از «شما و سیما».

حضور عوامل فلان برنامه، بازیگران فلان سریال یا برنامه تلویزیونی و فرقی ‌هم نمی‌کند که این سریال‌ها وضعیت سفید باشد و ساختمان پزشکان باشد یا سقوط آزاد و مختارنامه. مهم این است که سریال سازمان صدا و سیماست و باید از آن تقدیر و تمجید شود.

قسمت اخیر پارک ملت که میزبان خانواده شهید بابایی و عوامل سریال شوق پرواز بود، نمودی دیگر از رفتارهای این‌چنینی شهیدی‌فر در توجیه اشتباهات و تبلیغ نیست‌هایِ برنامه‌های تلویزیونی بود.

او که با انتقاد تند و تیز جوهرچی از عدم اختصاص بودجه و کم‌توجهی به سریال‌های مربوط به شهدا و حتی اختصاص بودجه دریافتی از بنیاد شهید به سریال‌های دیگر، مواجه شد، سعی کرد با مقاومتی تمام قد صحبت‌های او را انکار و از سازمان دفاع کند. که البته همراهی دیگر عوامل سریال با جوهرچی مانع از نشنیدن صحبتهای او شد.

شهیدی‌فر پیش‌تر از این هم در مقابل انتقاد کارشناسان در زمینه‌های مختلف و از جمله تأثیرات منفی محتوای برنامه‌های تلویزیون موضع گرفته و از این که نمی‌خواهد از تلویزیون صحبت کند، سخن گفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها