کد خبر: ۳۳۱۶۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
هافبک تیم استقلال گفت: «امیدوارم مسئولین فکری کنند چون اگر همانند فصل گذشته ذهن بازیکنان درگیر مشکلات مالی باشد به تیم لطمه وارد خواهد شد.»
به گزارش پایگاه 598، بهنام برزای در خصوص شرایط استقلال قبل از دیدار مقابل ملوان اظهار داشت: «خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و دو برد خوب به دست آوردیم. امیدوارم بتوانیم در برد در بازی سوم هت تریک کنیم. به نظرم اگر در هفته های اول بتوانیم امتیازات را جمع آوری کنیم در آینده بهتر خواهیم شد.»

 

وی در مورد تیم ذوب آهن و شرایط این تیم تصریح کرد: «ذوب آهن همیشه یک تیم خوب بوده و از مهره ها و کادر فنی خوبی برخوردار است. ما با تمام وجود در این بازی ظاهر خواهیم شد و آنالیز خیلی خوبی از این تیم انجام دادیم.»

 

هافبک تیم استقلال درباره اینکه چرا در بازی قبلی مقابل ملوان به میدان نرفت، افزود: «شرایط پیش نیامد که بازی کنم. البته فکر می کردم بازی کنم اما به هر حال نظر کادر فنی بود و من به آن احترام می گذارم.»

 

برزای درباره اینکه آیا مشکلات مالی اش حل شده است یا خیر، بیان داشت: «باید بگویم من حتی هنوز چک هم نگرفته ام و فعلا از پول خبری نیست. امیدوارم مسئولین فکری کنند چون اگر همانند فصل گذشته ذهن بازیکنان درگیر مشکلات مالی باشد به تیم لطمه وارد خواهد شد.»

 

هافبک تیم استقلال درباره کار کردن با مظلومی اذعان داشت: «ایشان مربی خیلی خوبی است. وی به جوان ها اعتقاد ویژه ای دارد. همین که به من جوان می گوید برو در زمین فوتبال بازی کن و اگر اتفاقی افتاد مسئولیتش با من است برای من یک دنیا ارزش دارد. این نشان از تجربه بالای مظلومی دارد.»

 

برزای در پایان گفت: «از هواداران می خواهم همانند بازی مقابل ملوان به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها