کد خبر: ۳۳۱۲۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل کنونی سپاهان گفت: «این‌که یک زمانی در پرسپولیس حضور داشتم دلیل نمی‌شود که حریم خاصی برای پرسپولیس قائل شوم.»
به گزارش پایگاه 598، مصاف سپاهان و پرسپولیس به خودی خود از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است اما حضور حسین فرکی و اصغر باقریان به عنوان کسانی که به نوعی در گذشته با پرسپولیس ارتباط داشته‌اند می‌تواند به جذابیت این دیدار بیفزاید.

 

جدا از فرکی که زمانی برای پرسپولیس بازی کرده بود، باقریان هم در دوران غمخوار به عنوان قائم‌مقام باشگاه در پرسپولیس فعالیت کرده است. باقریان در واکنش به این ارتباط قدیمی صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

 

* دربی اصفهان را چطور دیدید؟

- بازی بدی نبود چون در هفته‌های نخست قرار داریم، هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم و بازی‌های سنگینی پیش‌رو داریم. از آنجایی که سپاهان فصل گذشته قهرمان شده، سطح توقعات از ما بالاست و تیم‌ها با انگیزه مضاعف مقابل ما ظاهر می‌شوند. هدف سپاهان این است که بازی‌ها را با گل آغاز کند.

 

* دیدار مقابل پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

- نباید دچار غرور کاذب شویم اما فکر می‌کنم دیدار برابر پرسپولیس به سنگینی دیدار برابر ذوب‌آهن‌ نیست البته این به خاطر آن است که روز به روز بهتر می‌شویم و معتقدم فشاری که ذوب‌آهن‌ روی ما آورد، پرسپولیس نمی‌تواند بیاورد. پرسپولیس معمولا دفاعی بازی نمی‌کند و برای همین فکر می‌کنم از دو بازی قبل پرگل‌تر شود.

 

* شما یک جورایی هم پرسپولیسی هستید...

- من در هر مجموعه‌ای که باشم تلاشم را برای آن مجموعه انجام می‌دهم. این‌که یک زمانی در پرسپولیس حضور داشتم دلیل نمی‌شود که حریم خاصی برای پرسپولیس قائل شوم. من برای تمام مجموعه‌هایی که قبلا کار کرده‌ام احترام قائلم اما تمام هدف من در حال حاضر موفقیت سپاهان است. در تلاش هستیم با کمک هیات‌مدیره و ریاست کارخانه فولاد مبارکه سپاهان برنامه‌های‌مان را در سپاهان پیاده کنیم.

 

* درست است شما قبل از مدیرعاملی سپاهان با پرسپولیسی‌ها برای مدیرعاملی در این باشگاه مذاکره کرده‌اید؟

- مذاکراتی با من انجام دادند که مدیرعامل پرسپولیس شوم اما توافق انجام نشد چرا که در آن زمان هم به فکر سپاهان بودم و احساس می‌کردم وظیفه بیشتری در سپاهان برعهده من است، این پیشنهاد و مذاکره مدیرعاملی من در سپاهان بود.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها