کد خبر: ۳۳۱۲۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
بهترین مهاجم فصل گذشته به انتخاب کارشناسان از امیدواری هایش برای آقای گلی در فصل جدید می گوید.
به گزارش پایگاه 598، مهدی طارمی بعد از یک جلسه محرومیت از همراهی پرسپولیس، در دیدار برابر استقلال به میدان رفت و زننده تک گل تیمش در این شکست خارج از خانه بود.

 

طارمی در فصل گذشته با پیراهن این تیم 7 گل و 5 پاس گل به نام خود ثبت کرده بود و در حالی که این فصل با پیشنهاداتی از لیگ های حاشیه خلیج فارس روبرو بود ترجیح داد به همکاری اش با پرسپولیس ادامه دهد.

 

مهاجم جوان و بوشهری پرسپولیس از امیدواری هایش برای قهرمانی به همراه سرخپوشان می گوید و در ادامه نیز کری خوانی را با وعده آقای گلی در لیگ پانزدهم ادامه می دهد.

 

طارمی که در ابتدای فصل نیز ادعا کرده بود با تمدید قراردادش با پرسپولیس به دنبال آقای در لیگ است بار دیگر آن را تکرار کرد و اظهار داشت: «اگر حرفی بزنم پای آن می ایستم و از آن آدم هایی هستم که همیشه روی حرفم هستم. گفته بودم به دنبال آقای گلی در فصل جدید هستم و تمام انگیزه و هدفم در فصل جدید همین است.»

 

مهاجم جوان پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که در دیدار برابر سپاهان می تواند روند گلزنی اش را در پرسپولیس تکرار کند، گفت: «برایم هم فرقی نمی کند که حریف مقابل ما کدام تیم است. سپاهان و هر تیم دیگری هدف اول من موفقیت پرسپولیس و بعد از آن گل زدن است.»

 

پرسپولیس در این هفته در دیداری سخت در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت و باید دید طارمی در ادعای خود چقدر می تواند استوار باشد و می تواند دروازه شهاب گردان که در دو بازی قبلی گلی دریافت نکرده است را بگشاید یا خیر.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها