کد خبر: ۳۳۱۰۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
باشگاه پرسپولیس می‌خواهد اجاره آپارتمان موردنظر سرمربی را 3 ماه به 3 ماه تمدید کند و مالک زیربار این مدل قرارداد بستن نمی‌رود.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ روزی که حاضر شد از اقامت در هتل آپارتمان گلشهر و زندگی در جردن دل بکند، دنبال زندگی حوالی ورزشگاه درفشی‌فر بود تا به محل تمرین پرسپولیس نزدیک باشد.

 

او و دستیارانش 3 روزی وقت گذاشتند و آپارتمانی نزدیک درفشی‌فر پیدا کردند اما از آن زمان تا به حال چند هفته گذشته و باشگاه هنوز آن آپارتمان را برای کادرفنی پرسپولیس اجاره نکرده و برانکو و همکارانش فعلاً ساکن هتل المپیک هستند.

 

برانکو هم به شدت از دست باشگاه شاکی است. او که از زندگی در هتل عصبانی به نظر می‌رسد تازه متوجه شده چرا باشگاه نتوانسته با مالک آپارتمانی که او پسندیده به توافق برسد.

 

گویا باشگاه می‌خواهد اجاره آپارتمان موردنظر برانکو را 3 ماه به 3 ماه تمدید کند و مالک آپارتمان زیربار این مدل قرارداد بستن نمی‌رود.

 

برانکو هم وقتی این مسئله را شنیده شاکی شده و به باشگاه پیغام داده؛ «پس حتماً این شایعه که شما می‌خواهید من را تا قبل از پایان نیم‌فصل اول کنار بگذارید، صحت دارد وگرنه به چه دلیل از همین حالا برای یک سال قرارداد آپارتمان را امضا نمی‌کنید؟!»

 

اینکه باشگاه چه جوابی به گلایه سرمربی کروات خود داده، مشخص نیست اما هرچه هست برانکو به شدت شاکی است.


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها