کد خبر: ۳۳۰۹۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: «وقتی تیم ملی برزیل به بولیوی می رود می تواند بگوید به خاطر ارتفاع 4 هزار متری بازی نمی کنیم؟»
به گزارش پایگاه 598، عبدالله ویسی درباره انتقادات صورت گرفته نسبت به وضعیت جوی اهواز در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: «متاسفم که این جو راه افتاده است. هوای هر کشور با کشور دیگر و هر شهری با هر شهری فرق دارد. این توجیه نیست که وقتی تیمی شکست می خورد چنین حرف هایی را بزند.»

 

وی ادامه داد: «وقتی تیم نفت تهران به امارات می رود تا با الاهلی بازی کند آیا می تواند بگوید که چون آنجا رطوبت و گرما زیاد است بازی نمی کنیم؟ یا وقتی تیم ملی برزیل به بولیوی می رود می تواند بگوید به خاطر ارتفاع 4 هزار متری بازی نمی کنیم؟»

 

سرمربی استقلال خوزستان همچنین گفت: «بحث دیگری که راه انداخته شده موضوع هوای اهواز است. وقتی هوا کثیف است برای ما هم کثیف است. شاید 7 دقیقه هوا بد شده باشد و بیش از آن نبود. وقتی محسن ترکی سوت زد تا در دقیقه 70 دو تیم استراحت کنند هوا خراب نشده بود.»

 

ویسی خاطرنشان کرد: «خوشبختانه ما در هوای صاف و وقتی پرسپولیس 11 نفره بود به این تیم گل زدیم. پرسپولیس در شرایطی به ما گل زد که هوا خراب شده بود و یک بازیکنش هم اخراج شده بود. به هر حال برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و معتقدم پرسپولیس جزو تیم های خوب کشورمان است.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها