کد خبر: ۳۳۰۸۸۴
زمان انتشار: ۰۸:۳۲     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
امام جمعه فردوس گفت: هرگونه توهین به روستاییان توهین به نظام و انسانیت است و این اهانت چهره انقلابی هاشمی رفسنجانی را خدشه‌دار کرد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام  محمدرضا بابائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: بنا به فرموده حضرت امام (ره) روستاییان ولی‌نعمتان انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از اقتصاد کشور به دست روستاییان است، افزود: معتقدیم که روستاییان تولیدات کشاورزی و دامی دارند و جمعیت شهری مصرف‌کننده این تولیدات هستند.

امام جمعه فردوس بیان داشت: بیشترین روحیه تقوا در روستاییان است و هرگونه توهین به روستاییان توهین به نظام و انسانیت است و تنها انسان‌های مغرور و متکبر با خوی تکبر روستاییان را هیچ می‌دانند.

بابایی‌ اذعان داشت: توهین به قشری از جامعه از سوی افرادی که هرچند هم بزرگ باشند قابل قبول نیست، چراکه در منش اسلامی تمامی افراد باید تکریم و اکرام شوند.

امام جمعه فردوس در ادامه تصریح کرد: آقای هاشمی‌رفسنجانی متوجه شده که در انتخابات مختلف مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری دیگر جایگاه سابق را ندارد و چه خوب است که عبرت بگیرد و چهره انقلابی خود را خدشه‌دار نکند.

بابایی ادامه داد: هاشمی‌رفسنجانی در زمان امام (ره) پیرو ایشان بودند و اطاعت‌پذیری از امام راحل داشتند و در زمان حیات ایشان جرأت اظهارنظرهای این‌چنینی را نداشتند اما متأسفانه پس از رحلت امام (ره) حرف‌هایی به امام(ره) نسبت دادند که سندیت ندارد.

وی اذعان داشت: هاشمی در مقطعی از زمان گفت امام(ره) در آخرین روزهای زندگی‌شان به من گفتند مرگ بر آمریکا گفته نشود، در صورتی که اگر این فرمایش امام(ره) می‌بود، به دیگر شخصیت‌ها نیز می‌فرمودند.

بابایی در رابطه با نقش روستاییان در شکل‌گیری انقلاب، تصریح کرد: روستاییان علاوه بر حضور در زمان انقلاب، در زمان دفاع مقدس نیز کمک‌های بسیاری را به رزمندگان داشتند و حتی از کمترین آذوقه زندگی خود برای رزمندگان دریغ نمی‌کردند.

وی بیان داشت: روستاییان انسان‌هایی شریف هستند و نباید به هیچ انسانی توهین شود به‌ویژه به انسان‌هایی که به نوعی درگیر محرومیت هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها