کد خبر: ۳۳۰۷۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است که محسن قهرمانی با قضاوتی که داشت صحبت‌های پیش از بازی او را تأیید کرده است.

به گزارش پایگاه 598،سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه پس از بازی با سپاهان بسیار عصبانی بوده و به قضاوت محسن قهرمانی به شدت اعتراض کرده است، گفت: من نظراتم را پیش از بازی گفته و مطمئن بودم هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و تمهیداتی اندیشیده نخواهد شد. با توجه به اتفاقات کارشناسان بهتر می‌توانند درباره قضاوت دیدار ما مقابل سپاهان نظر دهند.

وی در واکنش به این مسئله که حتی اگر کارشناسان به سود ذوب‌آهن نظر بدهند امتیاز این تیم باز نمی‌گردد، اظهار داشت: قطعاً امتیاز برنمی‌گردد. مگر وقتی که مسعود مرادی تشخیص داد در دیدار مقابل ملوان داور به اشتباه پنالتی گرفته و آرش افشین با تیزهوشی و ذکاوت توانست داور را فریب بدهد، امتیاز ما برگشت؟ اکنون هم شرایط همین است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: کمیته داوران با این رفتارها در حق داوران خودش اجحاف می‌کند. وظیفه این کمیته است که داورانش را حفظ کرده و از مظان هیاهو دور کند. بعد از 22 ماه محسن قهرمانی برگشته و این بازی سنگین را به او می‌دهند. ممکن است هر داوری اشتباه داشته باشد اما حق ما را چه کسی باید بدهد؟ پیش از بازی گفته بودیم که این بازی برای قهرمانی سنگین خواهد بود و او نشان داد که حرف ما درست است.

آذری یادآور شد: در یک صحنه کمک داور بازی، اوت دستی را آفساید اعلام کرده که فیلم آن موجود است. بعد کنار خط روی مهدی رجب‌زاده خطایی صورت گرفته که قهرمانی می‌گوید این خطار را کمک داور باید بگیرد اما دو دقیقه بعد، احسان پهلوان توپ را به پای بازیکن حریف زده و کمک داور به سود ما پرچم اوت زده که قهرمانی به سود سپاهان اوت گرفت. اعتراض هم می‌کنیم می‌گوید من باید نظر بدهم اما دو دقیقه پیش از آن گفته بود کمک داور نظر می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که مقصر این اتفاقات چه کسی است و آیا او قهرمانی را مقصر می‌داند یا کمیته داوران را، گفت: دنبال مقصر نمی‌گردیم. پیش‌بینی کرده بودیم که چنین اتفاقاتی رخ بدهد و اکنون هم نمی‌خواهم کسی را متهم کنم. همانطور که گفتم کمیته داوران وظیفه دارد از داورانش نگه دادری کند. گفته بودم بعد از 22 ماه قضاوت، دیدار ذوب‌آهن و سپاهان برای محسن قهرمانی سنگین است و از او تشکر می‌کنم که نظر من را تأیید کرد.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها