کد خبر: ۳۳۰۵۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس و باند شمالی آزادراه تهران - کرج/
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در باند شمالی اتوبان تهران - کرج و ابتدای محور کرج - چالوس نیمه‌سنگین است و در محور هراز باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین پرحجم و روان گزارش شده است.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ همایون اسفندی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و تصادف مورد توجهی نیز گزارش نشده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به ترافیک نیمه ‌سنگین در ابتدای محور کرج - چالوس پرداخت و تصریح کرد: از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 2 و از پل زنگوله تا سیاه‌بیشه ترافیک نیمه‌سنگین است.

سرهنگ اسفندی ادامه داد: در باند شمالی اتوبان تهران - کرج از پل کلاک تا پل فردیس نیز ترافیک نیمه‌سنگین وجود دارد.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین گفت: ترافیک در این محور و همچنین در محور هراز پرحجم و روان است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان این مطلب که هم اکنون در محور چابکسر در استان گیلان بارش باران جریان دارد، خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها