کد خبر: ۳۳۰۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۰ دی ۱۳۹۰
رييس پليس فتاي استان اصفهان از دستگيري كلاهبردار سابقه‌داري خبر داد كه با معرفي خود به عنوان دانشجوي مقيم سوئد از دختري كلاهبرداري كرده بود.
سرهنگ خسروي با بيان اينكه پيرو شكايت زني مبني بر كلاهبرداري اينترنتي از وي ماموران تحقيقات خود را آغاز كردند گفت: براساس اظهارات شاكيه وي مدتي پيش از طريق يكي از وب‌سايت‌هاي اجتماعي با پسر جواني كه خود را دانشجوي كشور سوئد معرفي كرده بود، آشنا شده و پس از مدتي پسر به بهانه برگشت به كشور از شاكيه مبلغ حدود 300.000.000 ريال گرفته و پس از چندين هفته با توهين و فحاشي ارتباط خود را با وي قطع كرده است.

وي افزود: كارشناسان پليس فتا با اقدامات تخصصي متهم را شناسايي و پس از عمليات تعقيب و گريز با توجه به متواري‌شدن متهم وي را دستگير كردند و مشخص شد كه متهم داراي سابقه كيفري بوده و به اتهام كلاهبرداري‌هاي اينترنتي ديگري تحت تعقيب است.

خسروي در ادامه با بيان اينكه يكي از روش‌هاي كلاهبرداري كه به تازگي بسيار مورد استفاده كلاهبرداران قرار گرفته است از طريق چت و جلب اطمينان قربانيان است گفت: در اين روش متهم خود را در قالب شخصي ديگر قرار داده و پس از ابراز علاقه و دوستي با فرد مورد نظر اطلاعات شخصي و مالي طرف مقابل را سرقت كرده و از اين طريق از وي اخاذي و كلاهبرداري مي‌كند.

وي در پايان افزود: پليس با افرادي كه به اين روش و از سادگي افراد سوء استفاده كرده و كلاهبرداري مي‌كنند برخوردي قاطع و قانوني خواهد داشت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها