کد خبر: ۳۳۰۱۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۶     ۱۰ دی ۱۳۹۰
دکتر محمدکریم شهرزاد نماینده مردم اصفهان و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بی باک گفت: ۹ دی يک خروش آگاهانه‌ي مردمي بود در مقابل جريانات مزدور و ائتلاف نانوشته‌اي که در داخل کشور بين يک سري از جريانات از بهايي‌ها گرفته تا منافقين و ضد انقلاب و تا بين همه‌ي کساني که حول ضد ارزش‌ها با هم متحد شده بودند.

به گزارش بی باک، شهرزاد اظهار داشت: 9 دي در واقع يک يوم الله بود در جمهوري اسلامي و از جهاتي يک شاخصه‌هاي منحصر به فردي داشت در نهم دي توده‌هاي عظيم مردم به صورت خودجوش و بدون اين که يک هماهنگي رسمي انجام بگيرد براي دفاع از اصول و ارزش‌هاي انقلاب به خيابان‌ها ريختند و از راه امام، مسير شهداء، راه ولايت و ادامه‌ي راه کربلا و عاشورا که در نظام جمهوري اسلامي متجلي شده بود از اين مسير دفاع کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در واقع اين يک خروش آگاهانه‌ي مردمي بود در مقابل جريانات مزدور و ائتلاف نانوشته‌اي که در داخل کشور بين يک سري از جريانات از بهايي‌ها گرفته تا منافقين تا ضد انقلاب و تا بين همه‌ي کساني که حول ضد ارزش‌ها با هم متحد شده بودند آن‌ها چون به ارزش‌هاي انقلاب و به مقدسات مردم اهانت کرده بودند مردم يک بار ديگر به خيابان‌ها ريختند و به صورت فطري و خودجوش مقابل اين توطئه، ايستادگي کردند و نشان دادند که با تاکتيک‌ها و استراتژي دشمن آشنايي کامل دارند، عوامل داخي آن‌ها را مي شناسند، سنگرهايشان را شناسايي کردند،‌ نشان دادند که اين جريانات ظلماني که با هم ديگر متحد شدند و در مقابل نوري که ولايت فقيه هست ايستادند اينها راه به جايي نمي‌برند نشان دادند که مردم براي دفاع از انقلاب آن موقعي که لازم باشد منتظر دعوت مسئولين نيستند و مسير را خوب تشخيص مي دهند.

ایشان همچنین ابزار داشت: به استکبار نشان دادند که در اين کشور يک دموکراسي مردمي حاکم است بر اساس آگاهي و بصيرت مردم و دموکراسي و اینکه حرکاتي که مبتني بر زر و زور و تزوير حاکم باشد، در اين کشور وجود ندارد و يک دموکراسي واقعي هست بر اساس مردم سالاري ديني، مردم با حضورشان در نهم دي در واقع ارتباط اين رستاخيز عظيم را با شعارهاي عاشورا در واقع يادآوري کردند و به آن اراذل و اوباش اين مطلب را رساندند که امروز حسين زمان را مي شناسند، کربلاي امروز را مي شناسند، عاشورا مي شناسند و يزيديان زمان را مي شناسند و باز به آن‌ها تفهيم کردند که جرياناتي که از خارج پول مي گيرند، مشورت مي گيرند، به بهانه‌ي تقلب در انتخابات کارهاي ديگري دارند انجام مي دهند مردم نسبت به آن آگاهي دارند.

شهرزاد گفت: يکي دیگر از مشخصات مهم نهم دي اين بود که نسل‌هاي مختلف انقلاب در واقع بصيرت و حضور خودشان را به نمايش گذاشتند چون خيلي تصور مي کنند خب حالا نسل‌هاي اول انقلاب را که امام را درک کرده، دفاع مقدس را درک کرده و رژيم شاه را سرنگون کرده حالا اين‌ها ديگر در حال در واقع از بين رفتن هستند و نسل‌هاي جديد نسبت به انقلاب ارزش‌هاي انقلاب حساسيتي ندارند اما نهم دي نشان داد که اين تئوري کاملاً باطل هست و نسل‌هاي جديد انقلاب با تعصب، با غيرت، با حضور عاشورايي و با درک علوي از شرايط دشمن و از شرايط داخلي به وظيفه و مسئوليت خودشان آن موقع که لازم باشد عمل مي کنند و باز هم نهم دي يک تجلي معني داري از ارتباط مردم با ولايت بود.

نماینده مردم اصفهان افزود: فراموش نمي‌کنيم که بعد از جريان انتخابات رهبر عزيز انقلاب پرچم دار بصيرت و آگاهي بخشي در جامعه شدند در نمازهاي جمعه مسائل را مطرح فرمودند، صف جريانات مختلف را از هم جدا کردند و اين پاسخ‌ها نشان مي داد که به صورت عملي مردم ايران با آنتن‌هاي و گيرنده‌هاي بسيار بسيار قوي آن پيام‌ها را کاملاً دريافت کردند.



وی عنوان کرد: در واقع من فکر مي کنم خروش مردم در نهم دي خيلي از توطئه‌هاي ديگر را هم خنثي کرد و بسياري از اين برنامه ريزي‌هاي جريان مقابل را به هم ريخت. آن‌ها به دنبال اين بودند که مثلا در جمهوري اسلامي هم مثل بعضي کشورها اگرچه آن‌ها تحليلشان هم روي کشورهاي اسلامي تحليل غلطي است خيال مي کردند در ايران هم حالا به دنبال آن تعرضات قبلي مي توانند يک جريان نظام به وجود بياورند ولي مردم با حضورشان در نهم دي و شعارهايي که مي دادند نشان دادند که رابطه‌ي امام و امت در جمهوري اسلامي بر اساس عشق و بصيرت است و آن رابطه‌اي که ما فکر مي کنيم در کشورهاي ديگر بين شخص اول کشور و مردم بر اساس يک فرمول‌هاي ساختگي وجود دارد اين طور نيست. اينجا آن چيزي که مردم را وصل مي کند به ولايت اعتقاداتشان است، ارزش هايي است که به آن معتقد هستند. من فکر مي کنم بايد تلاش بکنيم که نهم دي را زنده نگه داريم.

وی افزود: خوشبختانه ما مدتي بعد از آن تظاهرات شورانگيز بيست، سي نفر از نمايندگاني که عمدتاً از کفن پوشان مجلس بودند که آن تظاهرات را اطراف مجلس راه انداختند، توفيق پيدا کرديم با رهبر معظم انقلاب ديداري داشته باشيم و آن جا ايشان بخشي از فرمايشات و رهنمودهايشان را به نهم دي اختصاص دادند و يادآوري‌هاي متعددي که به مناسبت‌هاي مختلف رهبري معظم از نهم دي دارند اين نشان مي دهد که آن يک حادثه‌ي تاريخي و استثنايي بوده در جمهوري اسلامي.

شهرزاد ادامه داد: من فکر مي کنم که جريانات استکباري و عوامل داخلي آن‌ها اگر از حداقل هوش و درايت برخوردار باشند بايستي پيام نهم دي را گرفته باشند و متوجه شده باشند که در جمهوري اسلامي اين نظام روي دوش مردم استوار هست و آن چه که راز و رمز ماندگاري آن نظام هست اعتقادات مردم و ارتباط ايدئولوژيکي آن‌ها با راس نظام هست و فکر نکنند که با استفاده از مشکلاتي که در داخل کشور در مسائل اقتصادي و معيشيتي و اينها وجود دارد آن‌ها مي توانند سوء استفاده بکنند. مردم ایران آزاد هستند البته به برخی مسائل انتقاداتي هم دارند ولي مردم آن مسائل را از کل نظام جدا مي دانند.

نماینده مردم اصفهان در پایان گفت: البته پيام ديگر نهم دي هم نسبت به ما مسئولين هست که قدر اين مردم عزيز و شرافتمند را بدانيم. حداکثر تلاشمان را بايد براي رفع مشکلات آن‌ها انجام بدهيم. گرفتاري‌هاي آن‌ها را در واقع جدي بگيريم و ثابت کنيم که جمهوري اسلامي مي تواند همه نيازهاي آن‌ها را پاسخ بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها