کد خبر: ۳۲۸۴۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
مالک باشگاه ملوان انزلی گفت: «امروز تمام اطلاعات حساب بانکی ام را در اختیار رسانه ها قرار می دهم تا دوستان بدانند که پول در حساب هست اما این برخورد درست نبوده است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ ، داریوش بهشتی درباره اینکه گفته می شود به دلیل عدم داشتن حق امضا قهر کرده و انزلی را ترک کرده است اظهار داشت: «در حال حاضر قصد صحبت ندارم چون ملوان در شرایط حساسی به سر می برد. هواداران ملوان امید زیادی به موفقیت تیم در فصل جدید دارند و بهتر است در آستانه آغاز لیگ حرفی نزنیم که باعث ناراحتی آنها شود.»

 

وی ادامه داد: «من در طول دو ماهی که مستقیم و غیر مستقیم در کنار ملوان حضور داشتم همه تلاشم را کردم آنچه در توانم هست خالصانه و مخلصانه انجام دهم. خوشحالم ملوان که تا چند روز پیش همه با نگرانی درباره اش صحبت می کردند امروز شخصیت همیشگی اش را پیدا کرده و برای موفقیت برنامه ریزی می کند.»

 

مالک ملوان خاطرنشان کرد: «ناهماهنگی زیاد است. هیئت مدیره به من گفته است که آقای رمضانی که قائم مقام باشگاه است نباید باشد. در حالی که او تیم را برای ما بست. بدون اینکه قراردادی امضا کرده باشد و ریالی برای خودش پول بگیرد. تیمی که الان بسته شده می تواند جزو 6 تیم اول باشد چرا ایشان نباید باشند؟»

 

بهشتی درباره اینکه قرار بود هزینه ها را در روز سه شنبه پرداخت کند گفت: «برخی افراد فقط یک عابربانک می خواهند، شما از عابربانک هم که بخواهید پول بگیرید چند مرحله دارد تا بتوانید پول بگیرید، اینها فقط می گویند باید پول بدهید در حالی که حتی حق امضا هم ندارم. اگر پول پرداخت نکردم و حق امضا نداشتم چرا مرا به عنوان مدیرعامل معرفی کردند؟ حرف زیاد است.»

 

مدیرعامل باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: «نمی توانم و نمی خواهم برخی بحث ها را باز کنم. به هر حال برخی از آنچه در این مدت اتفاق افتاد، در شان طرفین نبود اما من به عشق هواداران ملوان که در این مدت به من لطف زیادی داشتند سکوت کردم. فکر می کنم در یک کار تیمی مهم موفقیت مجموعه است و اینکه بخواهیم دنبال منم منم باشیم نمی تواند کمکی به مجموعه کند.»

 

بهشتی درباره اینکه یکشنبه شب چه اتفاقی افتاد که باعث ناراحتی اش شد اظهار داشت: «سوالی دارم که وقتی می گویند حق امضاء نداری معنی اش چیست؟ من گیج شده ام به من گفتند بیا قراردادها را امضا کن من هم آمدم بعد این مسائل پیش آمد.»

 

مالک ملوان خاطرنشان کرد: «من نمی توانم با این شرایط کار کنم. از تهران به هیئت فوتبال آمدم تا قرارداد بازیکنان را امضا کنم که یک کارمند باشگاه به من گفت حق امضا ندارم، من چطور مدیرعامل و مالک این باشگاه هستم که حق امضاء ندارم. من امروز تمام اطلاعات حساب بانکی ام را در اختیار رسانه ها قرار می دهم تا دوستان بدانند که پول در حساب هست اما این برخورد درست نبوده است.»

 

وی درباره اینکه به صراحت بگوید آیا از ملوان قهر کرده است یا نه گفت: «قهر نکرده ام اما از برخی مسائل به شدت ناراحتم.»

 

بهشتی درباره اینکه در این شرایط وضعیت ملوان به کجا خواهد رسید اظهار داشت: «ملوان با هواداران خونگرمش هیچ مشکلی نخواهد داشت و امیدوارم روزهای خوب این تیم در راه باشد. مهم من و امثال من نیستیم و آنچه اهمیت دارد این است که ملوان موفق باشد. اگر توفیق حاصل شود با همه وجود در خدمت ملوان هستم در غیر این صورت برای باشگاه محبوب شمال کشور آرزوی موفقیت می کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها