کد خبر: ۳۲۸۲۳۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
نامزد جمهوریخواه:
در ادامه انتقادات داخلی در آمریکا از «برجام»، ‌یک نامزد جمهوریخواه رئیس‌جمهوری این کشور را ناتوان به انجام مذاکرات هسته‌ای با ایران خواند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «کریس کریستی» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری و فرماندار نیوجرسی آمریکا گفت که رئیس‌جمهوری کنونی این کشور قادر به مذاکره برای خرید خودرو نیست چه برسد به مساله هسته‌ای با ایران.

در ادامه انتقادات داخلی در آمریکا از «برجام»، ‌یک نامزد جمهوریخواه رئیس‌جمهوری این کشور را ناتوان به انجام مذاکرات هسته‌ای با ایران خواند.

به گزارش پایگاه «سنتیمنتال رپابلیک»، فرماندار جمهوریخواه ایالت نیوجرسی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در دومین تبلیغات ویدئویی منتشر شده از وی پس از اعلام رسمی حضور در انتخابات به مواضع کاخ سفید در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران تاخت.

کریس کریستی در این فیلم تبلیغاتی که به موضوعات مختلفی از قبیل کنترل سلاح در آمریکا، ازدواج همجنسگرایان، مهاجرت، هزینه‌های نظامی و مذاکرات هسته‌ای ایران پرداخته، از مواضع کاخ سفید در قبال این مسائل به شدت انتقاد کرده است.

فرماندار جمهوریخواه ضمن انتقاد شدید «برجام» و رفع تحریمهای ایران گفت که دولت باراک اوباما نمی‌تواند برای خرید خودروی جدید مذاکره کند چه برسد به مذاکرات هسته‌ای با ایران.

کریستی که همواره از منتقدان مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بوده، تصریح کرد: «من مخالف مذاکرات و توافقها نیستم و مخالف مذاکره با ایران نیستم اما شما باید به یک توافق منصفانه برسید و آنرا به مردم آمریکا نشان دهید».

تاکید نامزد جمهوریخواه بر ناتوانی دولت باراک اوباما برای انجام مذاکرات هسته‌ای در حالی مطرح شده که دولت آمریکا برای قبولاندن «برجام» به کنگره این کشور و همچنین رفع مخالفتها به تلاشهای خود افزوده است.

مقامات آمریکایی از اوباما و کری گرفته تا دیگر مسئولان آن در روزهای اخیر مصاحبه‌های مختلفی با موضوع «برجام» ترتیب داده و در نشستهای مختلف با محوریت مذاکرات هسته‌ای ایران به ایراد سخنرانی پرداخته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها