کد خبر: ۳۲۷۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۸ دی ۱۳۹۰
طرفداران برخی کاندیداهای انتخابات مجلس نهم با ورود به فضای دانشگاه محقق اردبیلی قصد برهم زدن مراسم کرسی آزاد اندیشی دراین دانشگاه را داشتند که موفق به اجرای برنامه از پیش تعیین شده خود نشدند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اردبیل، کرسی آزاد اندیشی با عنوان «انتخاب اصلح، اصولگرا یا اصلاح طلب یا...» روز سه شنبه در شرايطي در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد كه عده اي معلوم الحال با هدف بهره برداري انتخاباتي سعي در تشنج آفريني در اين دانشگاه داشتند.
 
در آغاز مراسم چند نفر دانشجو نما با هياهو و داد و فرياد به قصد برهم زدن جلسه وارد سالن آمفی تئاتر شدند و گفتند که این کرسی آزاد اندیشی نباید برگزار شود و قصد داشتند با برهم زدن و متوقف کردن مراسم، فضای جلسه را به تبلیغات انتخاباتی نامزد مورد نظرخود در انتخابات آتی تبدیل کنند.
 
براساس این گزارش یکی از این افراد که خود را دانشجوی روابط دیپلماتیک دانشگاه آزاد تهران معرفی می کرد و سعی داشت لیدری تشنج آفرینی را برعهده بگیرد توسط دانشجویان کنترل و پس از بررسی هویت کارت شناسایی مشخص شد او فارغ التحصیل دانشگاه آزاد تهران است و با یک برنامه حساب شده و از قبل طراحی شده با هدف طرفداری از یک کاندیدای خاص انتخابات مجلس وارد دانشگاه شده و می خواسته اهداف انتخاباتی خود را در دانشگاه پیاده کند.
 
اين فرد كه سعي داشت توجه جمع را نسبت به كانديداي موردنظر خود جلب كند نام او را به بهانه دفاع از او پشت تريبون اعلام كرد و گفت كه همه مطالب عنوان شده درباره اين كانديدا كه هم اكنون نماينده مجلس هم است، اتهام و تهمت است و صدق ندارد و در اين اثنا بود كه دانشجويان حاضر در مراسم معترض شده و خواستار اخراج او از مراسم شدند.
 
لازم به ذکر است این فرد پس از اینکه علی‌پور يكي از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در واكنش به جوسازي افراد معلوم الحال در اين جلسه از اقدامات خلاف قانون برخي نمايندگان كنوني مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه اردبيل و كانديداي انتخابات مجلس نهم در دادن افطاري و توزيع سيم كارت و ريخت و پاش هاي انتخاباتي انتقاد كرد با داد و فریاد گفت: این کرسی آزاد اندیشی نیست این جلسه خروجی نخواهد داشت.
 
برهمین اساس اگر چه او موفق شد هشت دقیقه پشت تریبون قرار گرفته مسائلی را مطرح کند اما با اعتراض دانشجویان مجبور به ترک جلسه شد و نهایتا برنامه کرسی آزاد اندیشی طبق زمان بندی و برنامه از قبل تعیین شده با حضور دانشجویان و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و مسئول نهاد نمایندگی این دانشگاه برگزارشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها