کد خبر: ۳۲۷۸۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
دستیار پرویز مظلومی گفت: «خواسته ما از طرفداران‌مان هم این است که با حمایت از استقلال ما را در راهی کردن یک تیم سرحال و سرزنده به مسابقات کمک کنند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، محمد نوازی کسب نتایج ضعیف در مسابقات تدارکاتی اخیر استقلال را امری طبیعی تلقی می‌کند و آن را ناشی از فشار سنگین بدنسازی روی بازیکنان می‌داند. وی همچنین در خصوص گلی که رحمتی از پیکان دریافت کرد و جیمی‌جامپ حرف زد.

 

اظهارات نوازی را در ادامه می خوانید:

 

* چرا استقلال در بازی‌های تدارکاتی‌اش نتیجه نمی‌گیرد؟

- ما نسبت به بازی مقابل نیروی زمینی شرایط خیلی متفاوتی نداشتیم چون هنوز بازیکنان ما در دوران بدنسازی به سر می‌برند و کار بدنی باعث شده تا گرفتگی و خستگی عضلات برای آنها موجب کندی در انجام حرکاتشان بشود.

 

* چه زمانی این وضعیت از بین خواهد رفت؟

- ان‌شاءالله تا یکشنبه، دوشنبه آینده و با کاهش فشار تمرینات بدن بازیکنان ما به حالت اولیه خود برمی‌گردد و این مساله به ما کمک می‌کند تا در دیدار اول لیگ برتر راحت‌تر بازی کنیم.

 

* این هفته هم بازی دارید؟

- بله امروز (پنجشنبه) یک بازی تدارکاتی با استقلال صنعتی خوزستان داریم که در این بازی هم بیش از برد و باخت به شرایط فنی و تاکتیکی تیم توجه خواهیم کرد. تست کردن ترکیب‌های متفاوت، حضور بازیکنان در پست‌های نزدیک به هم و از این دست اقدامات تاکتیکی همه و همه فقط در بازی‌های تدارکاتی ممکن است به همین خاطر سعی می‌کنیم تا فارغ از کسب نتیجه بیش از هرچیز به بحث هماهنگی بین خطوط تیم فکر کنیم.

 

* اما قبول دارید که هواداران استقلال به نتایج این بازی‌ها هم حساس هستند؟

- البته که اینگونه است. استقلال حتی در بازی‌های تدارکاتی‌اش هم زیر ذره‌بین طرفدارانش قرار دارد و هواداران از شکست یا مساوی این تیم ناراحت می‌شوند اما آنها نباید عجله کنند چون چیزی که ما از این بازی‌ها می‌خواهیم کسب نتیجه نیست. خواسته ما از طرفداران‌مان هم این است که با حمایت از استقلال ما را در راهی کردن یک تیم سرحال و سرزنده به مسابقات کمک کنند.

 

* گل بدی که رحمتی دریافت کرد را چه می‌گویید؟

- در این مورد حسین ترابپور باید اظهارنظر کند من مربی گلرها نیستم به همین خاطر نمی‌توانم حرفی بزنم اما این را می‌گویم که بازی‌های تدارکاتی محل دریافت چنین گل‌هایی است. این خوب است که در بازی‌های رسمی گل نخوریم. ضمن این‌که در آن صحنه که پیکان به ما گل زد آفتاب مستقیم در چشم دروازه‌بان ما می‌تابید علاوه بر همه این‌ها فوتبالی که در آن گل نباشد قشنگ نیست.

 

* ولی همین گل سبب شد تا طالب‌لو در پایان بازی تشویق شود. این را چه می‌گویید؟

- این هم بخشی از فوتبال است که گاهی اوقات هواداران آن را رقم می‌زنند.

 

* با این پیش‌زمینه روی سکوها نگران التهاب روی صندلی‌های ورزشگاه در مسابقات استقلال نیستید؟

- اگر یکسری افراد به این قبیل مسایل دامن نزنند ما نگرانی نداریم ضمن این‌که استقلال و پرسپولیس همیشه با خودشان حاشیه دارند. و اگر بگوییم این دو تیم بدون حاشیه لیگ را شروع می‌کنند و به پایان می‌رسانند حرف بیهوده‌ای زده‌ایم.

 

* بالاخره دروازه‌بان اول‌تان کیست؟

- این را پرویز مظلومی تصمیم می‌گیرد. نه فقط در پست دروازه‌بانی بلکه در همه پست‌ها سرمربی تیم تشخیص می‌دهد چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند.

 

* با همه این اوصاف باز هم به نظر می‌رسد که رحمتی روی خروج‌ها مشکل دارد. چون گلی را هم که از پیکان دریافت کرد روی خروج ناموفق‌اش بود. اینطور نیست؟

- در این باره هم باید حسین ترابپور صحبت کند نه من.

 

* جیمی‌جامپ وسط بازی شما چی می‌خواست؟

- ظاهرا این فرد تعادل ندارد. کسی نمی‌داند او علاقه‌مند است یا فوتبالیست. اگر علاقه‌مند است چرا بازی تیم مورد علاقه‌اش را متوقف می‌کند اما اگر فوتبالیست است باید به او گفت که این راه فوتبالیست‌ شدن نیست. اگر هم چیز دیگری است ما از آن سر در نمی‌آوریم.

 

* گفته شده فصل پیش قلعه‌‌نویی به این بازیکن شغل و سمت داده بوده ولی ظاهرا مظلومی خواستار کنار رفتنش از اطراف تیم است. آیا این موضوع حقیقت دارد؟

- من هیچ اطلاعی از این مسایل ندارم فقط یکی، دوبار دیدم که وسط زمین پریده و بازی را به هم ریخته یک بار هم که به تماشای کمپ رفته بودیم آنجا این فرد را دیدم.

 

* در کل وضعیت تیم‌تان را چطور توصیف می‌کنید؟

- اوضاع ما کم‌کم روبه پیشرفت است. ما تمرینات بدنسازی‌مان را دیر آغاز کردیم و باید همه مسایل را در نظر گرفت که تا رسیدن به شرایط آرمانی باید کمی صبر کرد وگرنه همین بچه‌ها در مسابقات لیگ و در شرایط بدنی مطلوب می‌توانند بهترین نتایج را کسب کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها