کد خبر: ۳۲۷۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۸ دی ۱۳۹۰
دنیزلی در جلسه ای که در روزهای اخیر با مسئولان پرسپولیس داشته، به آنها گفته که جذب دو مدافع از آوردن خلعتبری مهمتر است تا مشکلات دفاعی این تیم برطرف شود.
سایت گل، پرسپولیس در حالی خودش را برای نیم فصل دوم آماده می کند که مصطفی دنیزلی فقط به دنبال جذب یک مدافع چپ و یک مدافع میانی است و معتقد است که ابتدا باید مشکلات دفاعی این تیم برطرف شود. او در جلسه ای که در روزهای اخیر با مسئولان پرسپولیس داشته، به آنها گفته که جذب دو مدافع از آوردن خلعتبری مهمتر است تا مشکلات دفاعی این تیم برطرف شود.
اولین گزینه پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی مهرداد پولادی است و اگر باشگاه موفق به جذب او نشد، با محسن ایران نژاد مدافع شاهین بوشهر به صورت جدی مذاکره خواهد کرد. دنیزلی برای تقویت دفاع میانی روی جذب هادی شکوری هم نظر دارد چرا که این بازیکن در پاس تهران زیر نظر این مربی کار کرده و دنیزلی از او شناخت دارد.
البته پرسپولیسی ها نیم نگاهی هم به جذب فرشید طالبی دارند و از بین این دو مدافع در نهایت یک نفر پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد. پرسپولیس روی جذب محمدرضا خلعتبری هم نظر دارد ولی به خدمت گرفتن او اولویت اول نیست. به هر حال آوردن خلعتبری از لحاظ مالی شاید دردسرهایی را به وجود بیاورد هر چند که محمد رویانیان با جذب آقا مصطفی نشان داد که پرسپولیسی ها مشکل مالی ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها