کد خبر: ۳۲۷۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۸ دی ۱۳۹۰
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین جلالی گفت: به حول قوه الهی آمده ایم تا تفکری که سالهاست بر بسیاری از نمایندگان سایه افکنده و آنها را به جریان های خاصی متصل کرده است، کنار بزنیم.

 به گزارش بی باک به نقل از ماهان نیوز، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی که به منظور ثبت نام در انتخابات مجلس نهم در ستاد انتخاباتی استان کرمان حضور یافته بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار ماهان نیوز درباره انگیزه حضور خود در انتخابات گفت: مجلس نهم باید پویاتر، فعال تر، با نشاط تر و جوانتر باشد که از مسایل جوزدگی پا را فراتر گذاشته و از نگاه بخشی نگری، به جامع نگری و کلان نگری پیش رود.

 وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نهم باید سطح علمی و بصیرتی بالایی داشته باشند، افزود: مجلس نهم نمایندگان با قدرت جسارت و شجاعت بالا را می طلبد؛ زیرا قطعا در مجلس نهم با چالش های جدی مواجه خواهیم شد که با تسامح و مدارا کردن سازگار نخواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری درباره ویژگی های نمایندگان،تصریح داشت: افرادی که وارد این عرصه می شوند نباید متصل به قدرت و ثروت باشند و این بدان معناست که استقلال و حریت خود را حفظ کنند و وامدار کسی نباشند تا بتوانند خدمتگزار مردم ، نظام و اسلام باشند.

رئیس دفتر علامه مصباح یزدی با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان فعلی وابسته به جناح خاصی هستنند، افزود: به حول قوه الهی آمده ایم تا تفکری که سالهاست بر بسیاری از نمایندگان سایه افکنده و آنها را به جریان های خاصی متصل کرده است، کنار بزنیم.

وی مهمترین هدف مجلس نهم را اعتلای نظام اسلامی ایران دانست و گفت: مبنای کار ما رعایت قانون است تا جامعه را از افراط و تفریط هایی که به سمت مدل های غربی کشیده شده است، نجات دهیم.

دکتر جلالی جو انتخابات امسال را مسالمت آمیز عنوان کرد و افزود: بنا بر این است که انتخاباتی سالم با فرهنگ صحیح دینی و اسلامی را به نمایش بگزاریم و از مدل های وابسته به شرکت های سرمایه گزاری و اقتصادی و افراد ثروت مدار دوری کنیم تا در جهت عدالت و توسعه گام برداریم.

وی همچنین درباره اولویت‌های کاری‌اش در صورت وارد شدن به مجلس نهم، اظهار داشت: کرمان پتانسیل ظرفیتی بالایی دارد، شناسایی امکانات و ظرفیت های موجود برای برداشتن گام های اثر بخش را در دستور کار خود قرار داده ایم تا با همت مردم، کرمان را از وضعیت فعلی به شرایط مطلوب ارتقا دهیم و نیز بتوانیم پرچم سرافراز ایران اسلامی را که مرهون تلاش های امام و خلف صالحش مقام معظم رهبری و خون ده ها هزار شهید است، بر بام جهان به اهتزاز در آوریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها