کد خبر: ۳۲۷۳۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۳۰ تير ۱۳۹۴
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اولین پرواز رفت زائران حج یکم شهریورماه و آخرین پرواز برگشت ۲۶ مهرماه است، گفت: از ۱۰ مردادماه روادید زائران ایرانی تمتع ۹۴ آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، با اشاره به جمع‌آوری گذرنامه‌های زائران حج تمتع گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده صدور روادید زائران تمتع 94 از 10 مردادماه آغاز می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: جمع‌آوری گذرنامه‌ها از تاریخ 20 تیر ماه آغاز شده است و تا تاریخ 10 مردادماه پایان می‌یابد. کاروان‌ها و دفاتر حج و زیارت استان‌ها فرصت یک ماهه برای تحویل گذرنامه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌ها دارند.

وی ادامه داد: قرار است نیمی از گذرنامه‌ها به سفارت عربستان در تهران و نیمی دیگر به کنسولگری مشهد برای اخذ روادید ارجاع شود.

اوحدی با بیان اینکه اولین پرواز حجاج ایرانی، یکم شهریورماه انجام می‌شود، گفت: پروازهای رفت زائران تمتع، 20 روز طول می‌کشد، ضمن اینکه اولین پرواز برگشت 7 مهرماه صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه تاریخ آخرین پرواز زائران ایرانی تمتع، 26 مهر است، تصریح کرد: در تمتع سال 94، 64 هزار نفر در قالب زائران و عوامل اجرایی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: 14 مرداد، همایش بزرگ مدیران و دست اندرکاران حج تمتع در شهر مقدس قم برگزار می‌شود تا آخرین اطلاع رسانی در خصوص حج تمتع انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها