کد خبر: ۳۲۶۶۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۴ تير ۱۳۹۴
هافبک جدید پرسپولیس گفت: «پیام صادقیان دوست خوب من است، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، محسن مسلمان پس از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس پیوست. البته حاشیه های پیرامون مسلمان، پس از امضای قرارداد او با پرسپولیس هم تمام نشد و روزنامه ها به چشمان قرمز این بازیکن اشاره‌هایی داشتند.

 

در خصوص این مساله و حمایت پیام صادقیان از دوست صمیمی‌اش و همین طور فصل بعد لیگ برتر با مسلمان هم کلام شدیم.

 

مسلمان در خصوص فصل قبل گفت: «فصل پیش خوب و بد به اتمام رسید و حالا باید به آینده نگاه کنیم. می خواهم فصل پیش رو را به بهترین شکل پشت سر بگذارم.»

 

او در خصوص انتقادات به زندگی شخصی‌اش و حمایت پیام صادقیان پس از پیوستنش به پرسپولیس گفت: «زندگی شخصی من به خودم مربوط است. پیام هم دوست خوب من است و برایش آرزوی موفقیت در فصل پیش رو را دارم.»

 

بازیکن ذوب آهن که به سختی مدیران این تیم را راضی کرد تا رضایتنامه‌اش را برای پرسپولیس صادر کنند، در خصوص وضعیت چشمش در روز توافق گفت: «چشمم عفونت کرده و آن روز بدترین وضعیتش را داشت. حالا روز به روز بهتر می شود و تا دو هفته به کلی بهبود خواهد یافت. این موضوع چیزی نیست که برخی بخواهند برایش حاشیه سازی کنند.»

 

اینکه گفته می شود در لیست برانکو نبودی حقیقت دارد؟ مسلمان در پاسخ به این سوال گفت: «من با نظر باشگاه جذب شدم و باشگاه قطعا نفرات مورد نیاز برانکو را جذب کرده است. تا هفته اول صبر کنید مشخص می شود در لیست برانکو بودم یا نه. اگر سرمربی تیم به من بازی داد که ادعای برخی حاشیه سازان غیرقابل قبول خواهد بود اما اگر به من بازی نداد می توانند بگویند مسلمان در لیست برانکو نبوده.»

 

مسلمان در پایان بار دیگر گفت: «امسال قصد دارم با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شوم. تمام تلاشم را هم در این خصوص به کار می بندم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها