کد خبر: ۳۲۶۶۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۴ تير ۱۳۹۴
مهاجم شمالی پرسپولیس زیر فشار شدید تمرینات این تیم قرار دارد و می گوید به مساله دیگری فکر نمی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، هادی نوروزی در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: «فکر می کنم دوران آماده سازی مان را به خوبی پشت سر می گذاریم. این مساله برای همه ما بسیار مهم است زیرا تیمی که می خواهد به موفقیت برسد، باید در فصل آماده سازی، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.»

 

نوروزی اضافه کرد: «در فصل نقل و انتقالات، عملکرد باشگاه بد نبود. چند بازیکن خوب به جمع مان اضافه شده اما دعا می کنم برای فصل بعد، آماده تر از گذشته ها باشیم. در لیگ قبلی، تیم قدرتمندی نداشتیم اما ان‌شاءالله که این شرایط در فصل آینده تغییر کند و ما شاهد حضور پرسپولیسی بسیار قدرتمند در لیگ باشیم. با وجود مربی ارزشمندی چون برانکو ایوانکویچ که تجربیات بین المللی زیادی دارد، تصورم این است که می توانیم تیم بهتری داشته باشیم.»

 

او در مورد اردوی ترکیه افزود: «اردوی خوبی است. منطقه توریستی و امکانات جالبی دارد که می تواند در روحیه همه بازیکنان تاثیر خوبی بگذارد. در این اردو قرار است بهترین تیم ممکن را بسازیم و توانایی های فنی مان را افزایش دهیم. تا به حال که دو روز از اردو گذشته، فشار زیادی بابت تمرینات تحمل کرده ایم اما همه چیز عالی پیش می رود و امیدواریم شرایط تا آخر اردو، به همین شکل باشد.»

 

او در پاسخ به این سوال که آیا کاپیتان در اردوی ترکیه مشخص می شود یا نه، گفت: «چیزی مشخص نیست. اگر به تعداد بازی باشد، من و علیرضا نورمحمدی کاپیتان خواهیم شد اما من ترجیح می دهم که شخصِ برانکو اقدام به انتخاب کاپیتان کند زیرا حقش هم هست. در دنیای فوتبال این یک مساله حرفه ایست.»

 

نوروزی در پایان در مورد دیدار اول پرسپولیس مقابل پدیده گفت: «ان‌شاءالله بتوانیم در این مسابقه موفق شویم. بازی اول همیشه حساسیت زیادی دارد و امیدوارم از همین بازی اول بتوانیم به موفقیت برسیم. مسابقه ما مقابل پدیده در ورزشگاه پدیده آغاز می‌شود و امیدوارم با حضور هواداران موفق شویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها