کد خبر: ۳۲۶۴۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۳ تير ۱۳۹۴
رئیس شورای شهر بندرانزلی گفت: به احتمال ۹۰ درصد علی دایی سرمربی ملوان خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازفارس، محمدرضا بدیعی‌فر در مورد وضعیت هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: روز شنبه هیات مدیره باشگاه ملوان تشکیل جلسه دادو به اتفاق آرا احمد دنیا مالی را به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان انتخاب کرد و ایشان از روز 20 تیرماه این سمت را عهده‌دار شدند.

 

وی در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: قرار است تا پایان هفته بهشتی مالک باشگاه مدیرعامل ملوان را انتخاب و به هیات مدیره معرفی کند.

 

بدیعی‌فر در مورد اینکه چند درصد احتمال سرمربیگری علی دایی در ملوان وجود دارد، گفت: علی دایی به احتمال 90 درصد سرمربی ملوان خواهد بود.

 

رئیس شورای شهر انزلی در مورد اینکه از طرف محجوب اعلام شده ایشان بدهی برای ملوان نگذاشته و چندین مرتبه برای انتقال سهام باشگاه به محضر مراجعه کرده اما این انتقال انجام نشده، گفت: از زحماتی که محجوب فصل گذشته برای ملوان کشید تشکر می‌کنم اما خود ایشان کل مبالغ بدهی باشگاه را 8 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد که 4 میلیارد و خرده‌ای از این مبلغ مربوط به قبل از حضور محجوب در ملوان بوده و حدود 4 میلیارد تومان هم بدهی دوران محجوب بوده است.

 

وی ادامه داد: در مورد حضور در محضر هم باید بگویم ما از محجوب خواستیم که تراز معین را ارایه کند تا برای امضا نهایی به محضر برویم اما ایشان هنوز این ترازنامه را ارایه نکرده‌اند و ایشان باید مشخص کنند که چه مبلغی از محل سازمان لیگ و اسپانسر درآمد داشته و هر وقت این ترازنامه و مبالغ درآمدی را اعلام کردند به محضر می‌رویم البته انتقال سهام باشگاه به بهشتی انجام شده ومشکلی در این زمینه وجود ندارد اما برای امضا نهایی ایشان باید میزان درآمد‌هایشان را اعلام کنند. به هر حال مالک جدید پرداخت این بدهی 8 میلیارد  و 400 میلیون تومانی را تقبل کرده است اما میزان درآمد محجوب نیز باید تعیین شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها