کد خبر: ۳۲۶۴۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۳ تير ۱۳۹۴
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: «پرسپولیس از نظر گرفتن مهره نسبت به فصل گذشته بهتر عمل کرده است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی کریمی در مراسم قرعه‌کشی پانزدهیمن دوره لیگ برتر گفت: «خوشحالم که امروز در مراسم قرعه‌کشی حاضر بودم. امیدوارم لیگ پرباری داشته باشیم و بازیکنان خوبی به تیم ملی معرفی شوند.»

 

وی درباره برنامه‌ریزی لیگ برتر و قرعه‌کشی این مسابقات گفت: «لیگ برتر در فصل گذشته با برنامه‌ریزی خوبی برگزار شد و بازیکنان جوان خوبی هم به تیم‌ها اضافه شدند. امیدوارم در لیگ پانزدهم هم شاهد این چنین برنامه‌ای و جوانگرایی باشیم.»

 

شماره 8 سابق پرسپولیس درباره بازگشت مظلومی به نیمکت استقلال گفت: «برای مظلومی آرزوی موفقیت دارم، نباید از گذشته صحبت کنیم و باید آینده را درنظر بگیریم؛ چرا که در گذشته اتفاقات زیادی افتاده که خوشایند هریک از دو تیم است. طبیعتا اتفاقات گذشته از آن گذشته است.»

 

کریمی درباره اینکه چه زمانی کار مربیگری را شروع می کند اظهار داشت: «در حال حاضر اساتید این تیم در راس کار هستند و پرسپولیس را زیر نظر دارند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شرایط را نسبت به گذشته بهبود ببخشند و هواداران را خوشحال کنند.»

 

وی درباره شرایط پرسپولیس در فصل جاری اظهار داشت: «شرایط پرسپولیس از لحاظ مالی زیاد خوب نیست اما این تیم از نظر گرفتن مهره نسبت به فصل گذشته بهتر عمل کرده است.»

 

کریمی ادامه داد: «مسئولان پرسپولیس امسال بازیکنان جوانی را جذب کرده اند که در طول لیگ می توانند به این تیم کمک زیادی کنند. بازیکنان جوان به تیم طراوت و شادابی بیشتری داده اند و باعث موفقیت بیشتر این تیم خواهند شد.»

 

مربی سابق تیم ملی همچنین افزود: «اگر مشکل مالی پرسپولیس حل شود این تیم دیگر مشکل خاصی ندارد چرا که معتقدم از نظر بازیکن و کادر فنی تیم خوبی است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها