کد خبر: ۳۲۶۱۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۲ تير ۱۳۹۴
سرمربی پرسپولیس گفت که با جذب سید جلال حسینی، کریم انصاری فرد، حامد لک مخالف است و تلویحا اشاره کرد که مسلمان را هم نمی خواسته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ با ورود به ترکیه دست به افشاگری علیه مسئولان باشگاه پرسپولیس زده و حرف دلش را با خبرنگار روزنامه گل بیان کرده است.

 

وی که در آخرین نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت کرده و حسابی هم خشمگین شده بود، از اظهارات برخی سران باشگاه به ستوه آمده و در نهایت رو به حسین عبدی کرده و گفت: «بفرمایید روی نیمکت آقای عبدی!»

 

برانکو کماکان از موضع خود عقب نشینی نکرده و گفته برای دفاع چپ، عل عسگر را زیر نظر دارد. برانکو که گویا از وضعیت تیمش رضایت چندانی ندارد در این جلسه به طاهری می گوید که بهتر است به جای آنکه دنبال بازیکن باشد به فکر پیدا کردن منابع مالی برای تیم باشد تا بازیکنان بدون مشکل مالی و با تمرکز کامل به میدان روند.

 

گویا سرمربی کروات که با یک گروه دیگر قرارداد امضا کرده و حالا مجبور است با افراد دیگری سروکله بزند، اعتقاد دارد که تیم جدید مدیریتی پرسپولیس دوست ندارند او روی نیمکت بنشیند و با فراهم نکردن خواسته هایش، می خواهند پس از نتایج احتمالی ضعیف در ابتدای فصل او را برکنار کنند تا خودشان امور فنی را هم در دست بگیرند.

 

برانکو که با اعصاب خراب به ترکیه رسیده، گویا هر روز با پیشنهاد جدیدی روبرو می شود و هر روز بازیکن جدیدی را به او تعارف می کنند. بر همین اساس وی حرف های جدیدی زده است که حسابی جنجال به پا کرده است.

 

از اظهارات او مشخص است که با آمدن محسن مسلمان به پرسپولیس هم موافق نبوده است. او درباره سید جلال حسینی و اینکه او تا آخرین لحظه می خواسته به پرسپولیس بیاید گفت: « این بازیکن ملی پوش را هم نمی خواهم. سید جلال را هم مثل مسلمان برای خودتان به پرسپولیس بیاورید.»

 

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از حرف هایش آب پاکی را روی دست همه ریخت که دو بازیکن دیگر را هم نمی خواهد و دوست ندارد این دو در تیمش بازی کنند: «نه حامد لک را می خواهم و نه کریم انصاری فرد را.»

 

او در پایان یک کنایه عجیب هم زده و بیشتر مردم پایتخت را به دلالی در فوتبال متهم کرده (!) و گفته: «16 میلیون نفر در تهران زندگی می کنند که من فکر می کنم 10 میلیون نفر آنها دلال هستند!»

 

برانکو احتمالا این حرف را به این دلیل زده که هر روز آدم های زیادی به او بازیکن پیشنهاد می کنند تا در پرسپولیس بازی کنند...

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها