کد خبر: ۳۲۶۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۷ دی ۱۳۹۰
نوباوه در جمع خبرنگاران:
يك كانديداي انتخابات مجلس نهم گفت: نمره من در مجلس هشتم 2 است؛ زيرا اساساً ساختار مجلس مشكل دارد و نمايندگان دچار روزمرگي و مسائل خاصي مانند وام گرفتن و دانشگاه رفتن هستند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري دانشجو، بيژن نوباوه، نماينده دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي با حضور در وزارت كشور و در حين انجام مراحل ثبت نام خود در جمع خبرنگاران، مهمترين اولويت‌هاي خود را مسائل فرهنگي دانست و گفت: به مسائل فرهنگي اهميت زيادي مي‌دهم و اگر فرهنگ كشور درست شود همه چيز درست مي‌شود؛ چراكه مهمترين مشكل ما، مشكل فرهنگي است.

وي افزود: جنگ نظامي و تحريم‌ها، نتوانست ما را از پا در بياورد اما جنگ نرم بسيار مهم‌تر است.
 
اين كانديداي انتخابات مجلس نهم درباره آخرين مسائل فرهنگي پيگيري شده در مجلس،گفت: دو طرح بسيار مهم در كميسيون فرهنگي مجلس مطرح است كه يكي طرح جامع نظارت بر صدا و سيما و ديگري طرح جامع رسانه‌ها كه در كميسيون‌هاي مربوطه در حال بررسي مي باشد.

نوباوه گفت: اگر اين دو طرح به تصويب مجلس برسد در اين دوره در بحث فرهنگي، به نتيجه خوبي مي‌رسيم.

وي همچنين درباره اينكه اگر در اين دوره نتواند وارد مجلس شود آيا براي دوره بعد باز هم ثبت نام مي‌كند يا نه، گفت: براي من مهم نيست كه به مجلس بروم يا نه، كار من خبرنگاري است و كار مجلس و خبرنگاري با هم فرقي ندارد هر دو مطالبه‌گري و پيگيري است.

اين كانديداي انتخابات مجلس نهم درباره عملكرد خود در مجلس هشتم و اينكه نمره چند به عملكرد خود مي‌دهد، افزود: نمره من در مجلس هشتم 2 است و دليل آن اين است كه اساساً ساختار مجلس مشكل دارد و نمايندگان دچار روزمرگي و مسائل خاصي همچون وام گرفتن و دانشگاه رفتن هستند كه آنها را از رسيدگي به وظايف خود منع مي‌كند.

نوباوه همچنين درباره اينكه از كدام جبهه كانديداي مجلس مي شود، گفت: من در جبهه اصولگرايي هستم، با جبهه پايداري هم هماهنگي دارم اما جبهه متحد و پايداري از هم جدا نيستند شايد دوسوم افراد اين دو جبهه با هم يكي باشند و همه اصولگرا و پيرو ولايت هستيم.
 
وي در پايان درباره طرح نظارت بر نمايندگان مجلس گفت: در مورد اين طرح بيش از آنكه مسئله نظارت بر نمايندگان مطرح باشد اصل ماجرا غوغا سالاري است و اينكه بايد كار موفق نمايندگان را در يك پروسه تخصصي و كار تقنيني بررسي كنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها