کد خبر: ۳۲۶۰۹۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۲۱ تير ۱۳۹۴
محمود براتی، مدیر شرکت عقاب افشان سمنان: باتوجه به بررسی‌های چند ماهه و کسب تاییدیه سازمان‌های استاندارد، حفاظت محیط‌زیست و پلیس راهور، مشکل شماره‌گذاری اتوبوس‌های بین شهری اسکانیا مدل‌های مارال و درسا رفع و عرضه این محصولات آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم ،وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت عقاب افشان سمنان برای تولید 800 دستگاه اتوبوس تا پایان امسال افزود: از این تعداد 100 دستگاه به عراق و ترکمنستان و تعدادی به دیگر کشورهای خاورمیانه صادر می‌شود.

مدیر شرکت عقاب افشان سمنان با بیان اینکه 230 دستگاه اتوبوس اسکانیا هم اکنون آماده تحویل به مشتریان است،ادامه داد: در روز آغاز تحویل ،35 دستگاه اتوبوس مارال به شرکت جوان سیر ایثار عرضه شد.

براساس این گزارش؛شماره گذاری اتوبوس‌های اسکانیا از 10 ماه پیش متوقف شده بود . وزیر کشور بهمن گذشته در بازدید از شرکت عقاب افشان سمنان، با آغاز شماره گذاری اتوبوس‌ها موافقت کرده بود .

همچنین تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای از سرگیری شماره گذاری اسکانیا نوزدهم اردیبهشت امسال، تاییدیه سازمان ملی استاندارد 16 اردیبهشت و تاییدیه سازمان حفاظت محیط زیست26 خرداد امسال صادر شد و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا یازدهم تیر 94 با صدور مجوزی با استناد به اخذ مجوزهای لازم ، شماره گذاری اتوبوس بین شهری اسکانیا را بلامانع اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها