کد خبر: ۳۲۶۰۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۲۱ تير ۱۳۹۴
تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی گفت: سران اسرائیل معمولا کاری به حکام کشورهای عربی ندارند اما از دبیرکل حزب‎الله لبنان حساب می‌برند
به گزارش پایگاه 598 ، «نسیم» به نقل از پایگاه اینترنتی خبری «میدل ایست پانوراما» نوشت: الکس فیشمن تحلیلگر نظامی روزنامه «یدیعوت آحارانوت» فضای حاکم بر منطقه را پس از تجاوز ماه ژوئیه به طور خلاصه این گونه ترسیم کرد: اسرائیل معمولا روی سخنان سران کشورهای عربی حساب باز نمی کند اما در خاورمیانه یک استثنا وجود دارد و آن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان است. سران اسرائیل معتقدند زمانی که نصرالله تهدید می کند، باید با جدیت تهدیدها را بشنوند زیرا نصرالله به هر وعده ای که داده، وفا کرده و هر تهدیدی را عملی کرده است. بین سخنان و عملکرد نصرالله هماهنگی بسیار زیاد وجود دارد. زمانی که نصرالله به تبدیل کردن بلندی های (اشغالی) جولان به میدان مقاومت مردمی تهدید می کند، باید این تهدید را جدی گرفت.
 
پایگاه «میدل ایست پانوراما» با اشاره به گذشت 9 سال از شکست اسرائیل و پیروزی مقاومت نوشت مقامات اسرائیل به ناتوانی در برابر مقاومت اذعان کرده اند. پس از گذشت نه سال از تجاوز ژوئیه، دشمن شکست خورده و در وضعیت بحرانی باقیمانده و مقاومت هر روز با یک پیروزی جدید پیشرفت می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها