کد خبر: ۳۲۶۰۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۱ تير ۱۳۹۴
بازیکن سابق تیم ملی و استقلال گفت: «من یاد گرفتم وقتی شرایط سختی داری باید زحمت بکشی تا بتوانی دوباره برگردی.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، فریدون زندی این روزها به کمپ تیم‌های ملی می‌رود و در کنار پژمان منتظری و سید جلال حسینی تمرین می‌کند. احتمالاً به زودی او دوباره به لیگ‌ برتر بازمی‌گردد و پس از آن مصدومیت سخت، فوتبالش را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

 

فریدون ماه‌هاست که تمرین می‌کند و دست از تمرین نمی‌کشد. شاید هر بازیکن دیگری جای او بود، در این سن و سال قید بازی کردن را می‌زد اما فریدون اینقدر تمرین کرد که حالا آماده شده است.

 

او درباره پشتکاری که دارد گفت: «راستش از روز اولی که مصدوم شدم، انرژی مثبتی داشتم. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند من خداحافظی می‌کنم ولی خودم گفتم باید برگردم و دوباره بازی کنم؛ حتی وقتی دومین عمل جراحی را انجام دادم دوباره انگیزه داشتم. روزهای سختی را پشت ‌سر گذاشتم و دوست ندارم حاصل این همه تلاشم از بین برود. من عاشق فوتبال هستم و دوست دارم دوباره به زمین برگردم.»

 

او نزدیک به یک سال است که هر روز تمرین می‌کند، حتی در روزهای تعطیل. فریدون حالا کاملاً آماده است: «بله، هر روز تمرین می‌کنم. الان هم که دارم در کنار چند فوتبالیست خوب مثل نکونام، منتظری، حسینی، بیگ‌زاده، انصاری‌فرد و... تمرین می‌کنم. جدی هم تمرین می‌کنیم. می‌خواهم کاملاً آماده باشم.»

 

فریدون درباره رفتار این بازیکنان با خودش گفت: «راستش اولش شک داشتند که من می‌خواهم بازی کنم یا نه، این هم طبیعی بود. به ‌هر‌ حال من یک دوره مصدومیت داشتم و خیلی‌ها فکر می‌کردند نمی‌توانم برگردم اما الان خیلی خوب تمرین می‌کنم. من یاد گرفتم وقتی شرایط سختی داری باید زحمت بکشی تا بتوانی دوباره برگردی. بچه‌ها هم واقعاً به پیشرفت من کمک کرده‌اند.»

 

او یک پیغام هم برای هوادارانش دارد: «می‌خواهم یک تشکر ویژه از آنها داشته باشم چون مدام به من پیغام می‌دهند برگرد. خیلی برایم پیغام گذاشتند، من هم هدفم همین است. امیدوارم برگردم و بتوانم جواب این حمایت‌های هواداران را بدهم.»

 

زندی در پستی بازی می‌کند که ایران در این پست ضعف بازیکن دارد‌؛ هافبک طراح و بازیساز. زندی درباره این مشکل در فوتبال ایران گفت: «در فوتبال ایران چنین بازیکنانی زیاد نبوده‌اند. نمی‌دانم دلیلش چیست اما تعداد چنین بازیکنانی کم است و فوتبال ما نیاز به چنین بازیکنانی دارد. الان طوری شده که تیم‌ها یا بازیکنانی با چنین ویژگی‌هایی عقب‌تر بازی می‌کنند و این مسئله روی کیفیت کارشان تأثیر داشته است.»

 

زندی حرف‌های خود را این‌طور تمام کرد: «هدف ما بچه‌ها از تمرین کنار هم این است که از فوتبال لذت ببریم. تمرینات ما هم خیلی خوب و باکیفیت است. شوخی هم زیاد می‌کنیم. واقعاً خوش می‌گذرد. من از تمرین کنار آنها لذت می‌برم چون هر کدام بازیکنان بزرگی هستند. از تمرین و البته دوستی با این بازیکنان واقعاً خوشحالم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها