کد خبر: ۳۲۶۰۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۱ تير ۱۳۹۴
هافبک جدید تیم پرسپولیس برای پیگیری رضایت نامه اش از باشگاه ذوب آهن به سازمان لیگ رفت اما دست خالی بازگشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محسن مسلمان به همراه نماینده باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر امروز در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد و پس از حدود یک ساعت جلسه با مسئولان کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ دست خالی محل این سازمان را ترک کرد.

 

* واکنش مسلمان

وی درباره علت حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: «برای پیگیری رضایت نامه ام که باید از سوی باشگاه ذوب آهن صادر می شد به این مکان آمدم اما متاسفانه هنوز پاسخ مشخصی از باشگاه ذوب آهن به سازمان لیگ ارسال نشده است.»

 

مسلمان در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که اتفاقات نیم فصل گذشته لیگ برتر در خصوص انتقال او به استقلال تکرار شده و نتواند به باشگاه پرسپولیس بپیودند، خاطرنشان کرد: «بعید می دانم آن اتفاقات تکرار شود اما هنوز نمی توانم به طور قطع در این باره حرفی بزنم. من با تیم پرسپولیس تمرین هم کرده ام و امیدوارم در نهایت این موضوع ختم به خیر شود.»

 

* اظهارنظر مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس

امام وردی، مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس که همراه محسن مسلمان به سازمان لیگ آمده بود در این باره گفت: «کاروان تیم پرسپولیس فردا عازم ترکیه می شود اما به رغم توافقات کامل با باشگاه ذوب آهن هنوز رضایت نامه این بازیکن به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.»

 

وی افزود: «طی تماسی که با مسئولان ذوب آهن داشتیم آنها خواستار حضور مسلمان در اصفهان و باشگاه ذوب آهن شدند تا در خصوص مسائل مالی با این بازیکن تسویه حساب کنند. ما از آنها خواستیم تا این مراحل اداری در تهران انجام شود و مدارکش را برای آنها فکس کنیم اما مسئولان باشگاه ذوب آهن اصرار دارند که مسلمان به اصفهان رفته و این کارها را در آنجا انجام دهد.»

 

* موضع باشگاه ذوب آهن

احمدرضا فقیهی، معاون فنی باشگاه ذوب آهن، در این خصوص گفت: «مشکل خاصی در این باره وجود ندارد. با طی مراحل اداری مربوطه رضایت نامه مسلمان صادر خواهد شد.»

 

وی ادامه داد: «مراحل مربوط به فسخ قرارداد سه بحث است. اول فسخ قرارداد با باشگاه، سپس مراجعه به هیات فوتبال استان و در پایان دریافت خروجی از استان. فکر می کنم بهتر باشد مسلمان خودش به اصفهان بیاید تا این امور را پیش ببرد.»

 

فقیهی درباره اینکه مسلمان می بایست صبح فردا همراه کاروان پرسپولیس راهی ترکیه شود بیان داشت: «این مراحلی است که بازیکن شخصا باید طی کند. برای مثال ما وقتی در حال جذب محمد نژادمهدی از پدیده بودیم همین روند را طی کردیم و او یک روز بیشتر در مشهد ماند و خودش کارهایش را پیش برد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها