کد خبر: ۳۲۵۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۷ دی ۱۳۹۰
ناصر و خالد بن حمد فرزندان پادشاه بحرين، خليفه بن احمد رئيس مركز استانداري جنوبي، خليفه بن عبدالله رييس سازمان امنيت ملي و... شخصا اقدام به شكنجه بازداشت شدگان كردند / در همین راستا عضو مركز اطلاع رساني مخالفان بحرينی در خارج از این کشور تاكيد كرد، رژيم آل خليفه در شكنجه و سركوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم، از مزدوران صدام كمك مي گيرد.
ديده بان مركز حقوق بشر بحرين با اشاره به حاکم شدن فضای پلیسی و امنیتی بر این کشور، از جنایاتی که خاندان رژیم حاکم شخصا در آن دست دارند، پرده برداشت.

به گزارش بی باک، "يوسف المحافظه" روز سه شنبه اظهار داشت: عناصر مسلح مزدور با حمایت سازمان های امنیتی آل خلیفه به  منطقه "داركليب" كه منطقه اي شيعي است و در مجاورت شهر "حمد" قرار داد، حمله می کنند.

المحافظه افزود: مزدوران مسلح علاوه بر حمله به مردم، شيشه خودروها را می شکنند و  فضایی امنیتی و نظامی را بر منطقه دارکلیب حاکم کرده اند.

وي تاكيد كرد: اين شبه نظامی های وابسته به حكومت سعي دارند كشور را به جنگ فرقه ای و طایفه ای بكشانند، اما مردم داركليب هوشيارتر از آن هستند كه گرفتار اين فتنه شوند، و با اين هرج و مرج حكومت همراهی کنند.

ديده بان مركز حقوق بشر بحرين درباره اخبار موثق شركت فرزندان پادشاه بحرين در شكنجه و تعرض به شهروندان بحريني بازداشت شده، گفت: ما در مركز حقوق بشر بحرين از ماه ژوئن با انتشار بيانيه اي از دست داشتن فرزندان پادشاه بحرين و شماري از افراد خاندان حاكم در شكنجه شهروندان پرده برداشتيم.

یوسف المحافظه افزود: ناصر و خالد بن حمد فرزندان پادشاه بحرين، خليفه بن احمد رئيس مركز استانداري جنوبي، خليفه بن عبدالله رييس سازمان امنيت ملي و... شخصا اقدام به شكنجه بازداشت شدگان كردند؛ ما اين مساله را از طريق كساني همچون شيخ محمد حبيب المقداد و شيخ ميرزا المحروس و ديگر بازداشت شدگان شنيديم؛ نامبردگان به دست افرادي از خاندان حاكم شكنجه شدند، آنها هنگام شكنجه خود را به اين افراد معرفي مي كردند.

ديده بان مركز حقوق بشر بحرين خاطر نشان كرد: افراد خاندان حاكم در بحرين و شماري ديگر از جلادان وزارت كشور از مصونيت مطلق برخوردارند، ديروز اظهارات يكي از اين جلادان به نام تركي الماجد بر روي اينترنت منتشر شد؛ او به كودكان تجاوز مي كند تا آن ها را تحت فشار قرار داده و وادار كند كه در روستاها نقش نيروهاي اطلاعاتي را براي او بازي كنند.

يوسف المحافظه در پايان گفت: شكايت هايي ضد همه اين جلادان تهيه شده است، و در دادگاه هاي بين المللي از آن ها شکایت خواهد شد؛ پس از اين اقداماتي انجام خواهيم داد كه به زودي علني خواهد شد، براي مثال علاوه بر شكايت ضد اين جنايتكاران، با همه قربانيان شكنجه و تعرضات و سرقت ها همراه خواهيم شد، و در دادگاه هاي بين المللي به محاكمه آنان خواهيم پرداخت.

در همین راستا عضو مركز اطلاع رساني مخالفان بحرينی در خارج از این کشور تاكيد كرد، رژيم آل خليفه در شكنجه و سركوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم، از مزدوران صدام كمك مي گيرد.

"ابراهيم مدهون" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: رژیم آل خلیفه در سرکوب مردم و شکنجه بازداشت شدگان از عناصر باقیمانده رژیم صدام استفاده کرده است.

وی افزود: با وجود ادامه شکنجه و سرکوب، مردم توانسته اند رژيم آل خلیفه را در دستيابي به اهدافش ناكام گذارند، و جنايات هاي رژيم را براي دنيا فاش كنند.

مدهون تاكيد كرد، که ملت بر لزوم تغيير و روي كار آمدن دولتي مردمي پافشاري مي كند.

عضو مركز اطلاع رساني مخالفان بحرینی، تأکید کرد: رژيم تلاش مي كند ملت را به خشونت متقابل و جنگ مذهبي بكشاند.

مدهون خواستار دخالت جامعه بين المللي براي برقراري امنيت در بحرين و نجات كشور از "چنگال هاي اين رژيم جنايتكار" شد.

وي تاكيد كرد: حمايت آمريكا و عربستان از رژيم مانع فروپاشي آن نمي شود، زيرا اراده مردم قدرتمند تر از هر رژيمي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها