به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،غلامرضا داداشزاده معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مطابق
بازرسیها و ارزیابیهای به عمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده
از سوی شرکتهای مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در این
استانها، باعث کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.
معاون
نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود: در این مورد تذکر و اخطاریههای
لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان
ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان،
پیگیریهای لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات
ایران در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در
این وضعیت باعث کمفروشی میشود، تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات
و ارتباطات رادیوئی در مناطق 9 گانه بر فرآیند توقف فروش در این شش استان
نظارت داشته و در صورت عدم توقف فروش از سوی شرکتهای مخابرات استانی، ضمن
اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کمفروشی تشکیل و به سازمان
تعزیرات حکومتی ارجاع میشود.
او اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران
بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و
جذب مشترک جدید اقدام کند.