کد خبر: ۳۲۵۷۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۲۸     ۲۱ تير ۱۳۹۴
مدافع بلندقامت و قدرتمند از صحبت در مورد انتخاب کاپیتان اجتناب کرد و فقط گفت: «بالاخره باشگاه چند بازیکن بزرگ تر دارد و یک نفر حتما بازوبند می بندد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز ، علیرضا نورمحمدی برای هفتمین فصل پیاپی با پرسپولیسی ها می ماند و پیراهن این باشگاه را به تن خواهد کرد. وی که البته در اکثر بازی های فصل قبل نتوانست در پست اصلی خود یعنی مدافعی میانی بازی کند و بیشتر در سمت چپ خط دفاع به بازی گرفته می شد.

 

نورمحمدی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: «شرایط آن قدر بد نیست که می گویند اما آن قدرها هم خوب نیست. بالاخره ما یکسری فشارها را تحمل می کنیم که کارمان را سخت می کند. به هر حال بازیکنان نباید به حواشی فکر کنند و تمام فکر و ذکرمان باید در تمرین باشد.»

 

وی ادامه داد: «تمرکز کرده ایم تا در دوران بدنسازی، بهترین شرایط را داشته باشیم. بالاخره ما نماینده هواداران پرسپولیس در زمین بازی هستیم و باید پرچم این تیم را بالا نگه داریم. پس نیاز است تا تمرکزمان به جای حواشی اطراف تیم، به تمرینات باشد. به خصوص در حال حاضر که تمرینات بدنسازی و کار با وزنه از یک سو و همچنین تمرینات هوازی سنگین در هوای گرم تهران از سوی دیگر به ما فشار وارد می آورد.»

 

این بازیکن در خصوص ماجرای کاپیتانی تیم گفت: «مشکل ما، امروز انتخاب کاپیتان نیست. بالاخره باشگاه چند بازیکن بزرگ تر دارد و یک نفر حتما بازوبند می بندد. امیدوارم مشکلات دیگر حل شود و به خصوص چند بازیکن خوب به جمع مان اضافه شود.»

 

نورمحمدی در نهایت گفت: «ما روز یکشنبه راهی اردوی تدارکاتی در ترکیه می شویم اما مسئولان باشگاه قول داده اند قبل از این سفر، کمی پول به حساب مان بریزند. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد زیرا شرایط مالی مان اصلا خوب نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها