کد خبر: ۳۲۵۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۷ دی ۱۳۹۰
یک کاندیدای انتخابات مجلس نهم گفت که خروجی روزنامه ایران در دوره اصلاحات علیه ارزش‌ها بود و الان نیز این روزنامه علیه چادر مطالبی می‌نویسد که این امروز همسویی را از اصلاح طلبان و جریان انحرافی شاهدیم.
به گزارش فارس ، سید محمود نبویان عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) صبح امروز چهارشنبه در پنجمین روز از ثبت‌نام از نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اقدام به ثبت‌نام کرد.
 
وی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای اولین بار کاندیدا می‌شوم، گفت که بنده از لیست جبهه پایداری هستم و از تهران کاندیدا می‌شوم.
 
وی در ادامه و در پاسخ به این سؤال که آیا در انتخابات پیش رو شاهد ائتلاف اصلاح طلبان و جریان انحرافی خواهیم بود، اظهار داشت: با توجه به شواهدی که هست جریان انحرافی و اصلاح طلبان ممکن است ائتلاف کنند.
 
این عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) درباره دلیل اظهارات خود مبنی بر ائتلاف اصلاح طلبان و جریان انحرافی افزود: خروجی روزنامه ایران در دوره اصلاحات علیه ارزش‌ها بود و الان نیز این روزنامه علیه چادر مطالبی می‌نویسد که امروز این همسویی را از اصلاح طلبان و جریان انحرافی شاهدیم و حتی روزنامه اصلاح طلبان نیز کمتر علیه جریان انحرافی می‌بینیم که انتقاد داشته باشند.
 
بر اساس این گزارش از صبح امروز فرزین فرنوش از اقلیت کلیمیان نیز برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور کاندید شد.
 
وی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه متولد 1353 هستم گفت: بنده از تهران کاندیدا می‌شوم.
 
غلامعباس آقاخانی نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی دیگر فردی بود که اقدام به ثبت‌نام در انتخابات مجلس نهم کرد.
 
وی در گفت ؤگو با خبرنگاران گفت: بنده به صورت مستقل و از بوئین‌زهرا در انتخابات کاندیدا می‌شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها