کد خبر: ۳۲۵۶۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۰ تير ۱۳۹۴
مسئول نقل و انتقالات استقلال گفت: «سپاهان 400 میلیون برای صدور رضایتنامه هافبک این تیم از ما خواسته ولی ما برای پرداخت چنین رقمی دچار مشکل هستیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، یعقوب کریمی که سال گذشته به صورت قرضی در استقلال بازی کرد باید این فصل به سپاهان برگردد و با وجود مذاکراتی که بین باشگا‌ه استقلال و سپاهان درباره این بازیکن صورت گرفته، هنوز تکلیف وی برای فصل آینده مشخص نیست!

 

از طرفی حسین فرکی به مسئولان باشگاه سپاهان اعلام کرده رضایتنامه کریمی را برای هر تیمی که می‌خواهند صادر کنند اما از طرف دیگر سپاهانی‌ها مبلغ 400 میلیون تومان را برای صدور رضایتنامه این بازیکن در نظر گرفته‌اند که ظاهراً پرداخت این مبلغ خارج از توان استقلالی‌هاست.

 

بهرام امیری با تأیید این موضوع که باشگاه استقلال توان پرداخت مبلغ رضایتنامه یعقوب کریمی را ندارد در این رابطه تأکید کرد: «درست است که سپاهان این مبلغ را خواسته اما ما برای پرداخت چنین رقمی دچار مشکل هستیم و البته این مساله به عهده خود کریمی و باشگاه سپاهان است و در صورتی که او این مشکل را حل کند در خدمت این بازیکن خواهیم بود. این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و درخواست کردیم رضایتنامه‌اش را از باشگاه سپاهان بگیرد. باشگاه سپاهان مبلغ 400 میلیون تومان برای رضایتنامه کریمی درخواست کرده که توان پرداخت این پول را نداریم.»

 

پیش از این باشگاه استقلال درباره اینکه کریمی خودش مبلغ رضایتنامه‌اش را پرداخت کند با این بازیکن به توافق‌هایی رسیده بود. اینطور  که به نظر می‌رسد، بر اساس همان توافق‌ها هم هست که کریمی به شدت به استقلالی شدنش امیدوار است و از مذاکرات خوبی که با مسئولان باشگاه سپاهان داشته خبر می‌دهد: «با مسئولان سپاهان برای فصل آینده مذاکرات خوبی داشته‌ام. فکر می‌کنم نهایتا تا 48 ساعت آینده وضعیتم روشن شود.»

 

او درباره اینکه پیش‌بینی خودش چیست و اینکه فکر می‌کند سپاهان برای حضور در استقلال رضایتنامه خواهد داد یا نه، تأکید کرد: «بهتر است من پیش‌بینی نکنم چون باید دوباره با باشگاه سپاهان مذاکره داشته باشم. ولی احتمال اینکه رضایتنامه‌ام را بگیرم و استقلالی شوم زیاد است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها