کد خبر: ۳۲۵۳۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۸ تير ۱۳۹۴
مدافع پرسپولیس برای بازگشت به تمرینات این تیم در انتظار تماس مدیران باشگاه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، حمیدرضا علی عسگر گفت: «فکرش را نمی کردم که در تمرینات آماده سازی ابتدای فصل نتوانم پرسپولیس را همراهی کنم. این شرایط برای من بسیار عذاب آور است. دوست دارم باز هم به پرسپولیس برگردم اما برایم مشکل سازی کرده اند. من بازیکنی هستم که می توانم در چند پست بازی کنم ولی باشگاه می خواهد مرا رد کند و به جای یک بازیکن در چند پست، چند بازیکن دیگرجذب کند که این مساله به لحاظ مالی به سود پرسپولیس نیست.»

 

وی همچنین اظهار داشت: «در مورد من شایعات زیادی وجود دارد که باعث تاسف است. مثلا می گویند علی عسگر برای پرسپولیس شرط گذاشته یا می خواهد باشگاه را تحت تاثیر خود قرار دهد در صورتی که من هرگز به دنبال چنین مسائلی نیستم. اگر می خواستم برای پرسپولیس شرط بگذارم، در بدترین روزهای مالی این تیم اصلا برای پرسپولیس فوتبال بازی نمی کردم. ما در آن سال ها که پرسپولیس اوضاع مالی مناسبی نداشت، ایستادیم و برای این باشگاه بازی کردم، اما حالا به جای اینکه ما را حفظ کنند، بدترین رفتار را با بازیکنان قدیمی دارند.»

 

علی عسگر درباره تیم مورد علاقه‌اش برای فصل بعد گفت: «کدام بازیکنی را سراغ دارید که نخواهد در پرسپولیس بازی کند؟ من هم از این قاعده مستثنی نیستم. دلم می خواهد بمانم و به کارم ادامه دهم ولی مسائل دیگری در جریان است. همین حالا برانکو به فوتبال من علاقه خاصی دارد ولی آقای طاهری با تمدید قراردادم مخالفت می کند که این مسائل برایم واقعا سوال برانگیز است. دوست دارم دلایلش را بدانم و فقط به دنبال جواب سوال هایم هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها