کد خبر: ۳۲۴۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۶ دی ۱۳۹۰

'افسانه حسن نایبی' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیكن آفریقایی كه 'راشیدك' نام دارد، دومین بازیكن خارجی ما محسوب می شود و پیش از این سابقه حضور در رقابت های لیگ بسكتبال بانوان تركیه را در كارنامه خود دارد.

سرمربی تیم هیات بسكتبال قزوین خاطرنشان كرد: در صورتی كه ویزای این بازیكن خارجی به مشكل برنخورد، وی سه شنبه شب وارد كشور می شود و بلافاصله به اردوی آماده سازی تیم برای حضور در رقابت های مرحله پلی آف ملحق می شود.

دور رفت و برگشت رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر بسكتبال بانوان باشگاه های كشور به ترتیب روزهای 9 و 22 دیماه به طور متمركز در شهرهای اصفهان و تهران برگزار می شود.

*** ارومیه - پنج قایقران ملی پوش آذربایجان غربی در اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ كشور كه در بندر لنگه در حال برگزاری است حضور دارند.

محسن شادی، افشار حیدری، فرزاد كربلایی ، وحید جوهری و عاقل حبیبیان قایقرانان استان در این اردو هستند.

در این اردوی آمادگی كه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است، قایقرانان حاضر تمرینات خود را از اواخر هفته جاری تا پایان فروردین ماه سال آینده زیر نظر 'شخرت گانیو' سرمربی ازبكی خود برگزار می كنند.

***تهران - كاروان تیم ملی فوتبال نابینایان ایران پس از كسب سهمیه پارالمپیك 2012 لندن و عنوان نایب قهرمانی آسیا صبح امروز وارد تهران شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون نابینایان ،تیم ملی فوتبال نابینایان كشورمان در میان استقبال جمعی از مسوولان وزارت ورزش و همچنین 'محمد پنجعلی ' كاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال وارد فرودگاه امام خمینی (ره ) شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها