کد خبر: ۳۲۳۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۶ دی ۱۳۹۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
سروری: 9دي تجلي جمهوريت انقلاب اسلامي بود. 9دي يک نقطه‌ي عطف در تاريخ اسلامي است که به تعبيري مي‌شود گفت به جنگ احزاب دشمن خاتمه داد./ کوثری: مسئولين هم بايد بدانند که بالاخره نسبت به اين وفاداري مردم در 9 دی بتوانند انشاء‌الله به موقع هم خوب تصميم بگيرند/ کرمی راد: مسئولين بايد بدانند مردم جلوتر از مسئولين حرکت مي‌کنند.9 دی حرکت خودجوش مردمي بود اين موج بزرگ را راه انداخت و در واقع يک تودهني خيلي بزرگ بود براي خواصی که بصيرت نداشتند.
به گزارش پایگاه 598، با گذشت سی سال از تقویم انقلاب اسلامی، دشمنی ها و فتنه ها با اوج گیری شعاع درخشش اسلام، بر وجدان های بشری گستر ده تر گردیده است. موج رو به گسترش دلباختگان اسلام و انقلاب اسلامی هیمنه ی کفر را در جهان به اضمحلال می کشاند و در این رویارویی، فتنه ها قابل انتظار است. هر زمان که در موازنه ی قدرت «حق» به سوی اقتدار میل کند، کفر چهره در نفاق خواهد کشید.

به همین منظور برای تبیین هر چه بیشتر حماسه سازی مردم ایران در یوم الله نهم دی در مصاحبه ای با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به گفتگو نشسته ایم که در ادامه می آید:

9 دی، الگویی است برای تمام کشورهای مدعی دموکراسی

پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: 9 دي تجلي جمهوريت انقلاب اسلامي بود يعني همان چيزي که دشمن تلاش مي‌کرد که القا بکند به دنيا که مردم از جمهوري اسلامي واگرا شدند و رويگردان شدند. انقلاب اسلامي از همان نقطه که تهديد آفرين بود از طرف دشمن، فرصت آفريني کرد و آن که با حضور جمهوريت و مردم تهديد را از بين برد. با قدرت نظامي، با قدرت انتظامي، با قدرت امنيتي نبود؛ بلکه حضور مردم بود که پاياني بر فتنه و اغتشاش و جريانات براندازانه و ساختار شکنانه داشت از اين جهت من فکر مي‌کنم که، 9 دي يک نقطه‌ي عطف در تاريخ اسلامي است که به تعبيري مي‌شود گفت به جنگ احزاب دشمن خاتمه داد.

جنگ احزابي که تمام ظرفيت هاي ضد انقلاب را، آمريکا را، اسرائيل را، سرطلب‌ها را، وهابيت را، حزب مشارکت را، مجاهدين انقلاب را، چپ‌ها را، کمونيسم‌ها را،‌ فدائيان‌ها را، همه‌ي ظرفيت هاي انقلاب در يک شرکت سهامي سياسي حضور پيدا کردند همه‌ي ظرفيت هايشان را با اختلافات متفاوت روي هم ريختند تا انقلاب را روي زانو در بياورند و اين جا مردم با حضورشان پيام دادند که پاي انقلاب تا آخر ايستادند و اين انقلاب شکست ناپذير است چرا که به قدرت لايزال الهي متصل است و چرا اين که ولايت الهي و نائب امام زمان دارد اين مديريت را انجام مي‌دهد من فکر مي‌کنم 9 دي مي‌تواند يک الگو باشد براي همه‌ي کشورهايي که مدعي دموکراسي و حضور مردم هستند. ما فکر مي‌کنيم که 9 دي به اين دنيا اين پيام را داد که هر تهديدي اگر از طريق مردم خنثي بشود به ماندگاري، به جاودانگي،‌ به پايداري و به اصطلاح استقرار استحکام و ثبات و انسجام در بين نيروهاي انقلاب منجر خواهد شد.

مسئولان قدرشناس مردم(حماسه سازان 9 دی) باشند

محمد کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: 9  دی تجلي حضور آگاهانه مردم در زماني که تشخيص دادند که بايد حضور همه جانبه داشته باشند.

دشمنان بايد بدانند که بالاخره مردم ما،‌ ملت ما پايبند به اعتقاداتشان هستند مخصوصاً آقا اباعبدالله الحسين و لذا اگر کوچکترين موردي را بخواهند نسبت به اين موضوع خدشه وارد بکنند حتماً‌ همه ي آن‌ها متحد و يکپارچه جلوي دشمن خواهند ايستاد.

مسئولين هم بايد بدانند که بالاخره نسبت به اين وفاداري مردم بتوانند انشاء‌الله به موقع هم خوب تصميم بگيرند، هم خوب خدمت کنند و قدرشناس اسن مردم باشند.

9 دی تودهنی بزرگی بود به خواص بی بصیرت

محمد کرمی راد، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: 9 دی تجلي شکوه و عظمت ميليون‌ها انسان با بصيرت و ولايت مدار.

دشمنان نظام، مردم عزيز ايران اسلامي را نشناختند چه شيعه، چه سني چه فرقه هاي ديگر فرق نمي‌کند. پايبندي ملت ايران به ولايت و رهبري پايبندي محکمي است ناگسستني است نمونه اش استقبال از رهبر فرزانه انقلاب بود در استان کرمانشاه. چه غوغايي راه انداختند، بي سابقه بود،‌ بي نظير بود اصلا نظيري برايش نمي‌يابيم. دشمنان به اين هنوز به عمق اين پيوند، پي نبردند و بر همين اساس تحليل هايشان دچار اشکال است. لذا مي‌بينيد تهديد مي‌کنند تحريم مي‌کنند اما اقدام عملي که بخواهد ملت ما را از پاي در بياورد عاجزند.

9 دي خلق يک حماسه ي تاريخي از ملت بود و يک مشت بزرگ و تودهني بزرگتر به فتنه گران،‌ سران فتنه و دلبستگان به فتنه گر يعني دنياي غرب،‌ يعني رژيم صهيونيستي يعني سران برخي از کشورهاي عربي. يعني همان هايي که کمک کردند در انتخابات به جريان فتنه. امروز هم مواجه هستيم به جريان انحراف و پيوند انحراف با فتنه و فتنه ديگر کارگزان.

مسئولين بايد بدانند مردم جلوتر از مسئولين حرکت مي‌کنند. حرکت خودجوش مردمي بود اين موج بزرگ را راه انداخت و در واقع يک تودهني خيلي بزرگ بود براي خيلي از خواصی که بصيرت نداشتند نتوانستند همگام و همراه با مردم پيش بروند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۰
۰
۰
سلام، ماشاالله به حاج آقا سروری
بی شک ایشون یکی از فعال ترین نماینده های مجلس هستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها