کد خبر: ۳۲۳۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۶ دی ۱۳۹۰
اقتصاددان انگلیسی:
"تونی دلفین" رئیس مرکز مطالعاتی و کارشناس اقتصاد خاطر نشان کرد که از هنگامی که سال 2012 آغاز شد کلمه‌ای که به بهترین وجه آینده اقتصاد انگلیس را توضیح می‌دهد "نا امیدی" است.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرکز مطالعاتی چپ میانه هشدار داد بحران مداوم در حوزه پولی یورو و خطر از بین رفتن اعتماد مشتریان، انگلیس را دچار رکود جدید می‌کند. 
 
"تونی دلفین" رئیس مرکز مطالعاتی و کارشناس اقتصاد خاطر نشان کرد که از هنگامی که سال 2012 آغاز شد کلمه‌ای که به بهترین وجه آینده اقتصاد انگلیس را توضیح می‌دهد "نا امیدی" است.
 
بحران حوزه پولی یورو حل نشده باقی ماند و کشورها یکی پس از دیگری مجبور شدند اقدامات ریاضتی گسترده‌ای را اتخاذ کنند که ممکن است به شکست گسترده منجر شود.
 
به عنوان نتیجه اعتقاد عموم بر این است که کل اقتصاد حوزه پولی یورو به رکود باز گردد.
 
کارشناس اقتصاد معتقد است تنها راهی که کشور را از رکود دوبرابر نجات می‌دهد کاهش فشار عمومی به منظور افزایش تقاضا است.
 
"جرج اسبورن" وزیر اقتصاد این تغییر سیاست را نپذیرفت، و به هزینه‌های کم وام دهی انگلیس برای دفاع از برنامه خود اشاره کرد.
 
در ادامه دلفین اشاره کرد بدون چشم انداز کاهش مالیات یا نرخ بهره کمتر، مشخص نیست چه چیزی در کوتاه مدت کاتالیزور هزینه کردن بیش تر بخش خصوصی می‌شود.
 
در کوتاه مدت سیاست‌های اقتصادی امیدهایی ایجاد کردند که مواردی برای اقتصاد انگلیس اتفاق می‌افتد اما سال 2012 سال خوبی نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها