کد خبر: ۳۲۳۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۶ دی ۱۳۹۰
ما 15 خرداد و 16 آذرو 22 بهمن را رقم نزدیم اما بصیرت نسل ما گفتمان امام را 22 خرداد احیا کرد و 9 دی را رقم زد، ما مجسمه شاه سرنگون نکردیم اما ریگی را به قعر دوزخ فرستادیم ...
 «خبرگزاري دانشجو»، بهاره مقدم؛ گفتند: نسل سومی ها را چه به اظهار نظر در مورد عملکرد مسئولان پیشین، نسل سومی ها را چه به تبیین اصول امام، اصلا نسل سوم و چهارم از سیاست و مملکت داری چه می‌فهمند که به برخی برچسب فتنه گر و بی بصیرت می‌زنند، گفتند ... از این حرف ها زیاد گفتند تا ما را به بازی نگیرند اما من می‌خواهم امروز با همین عقل ناقص و زبان گنگم از کیان نسلم دفاع کنم.
 
ما همان بچه دبستانی‌های دیروزیم که امید خمینی کبیر (ره) به ما بود و امروز پشتیبان ولی فقیه زمان خویشیم تا آسیبی به این انقلاب نرسد و عمار وار توطئه‌ قرآن‌های بر نیزه را خنثی می‌کنیم، تا دیگر کسی جرأت تعارف جام زهر به مقتدای ما را نکند، تاث ابت کنیم علی زمان ما را کوفیان توان به انزوا کشیدن ندارند!
 
حال هر چقدر که می‌خواهید به شعار و شعورمان طعنه بزنید! محکوممان کنید به تحجر به عقب ماندگی به اصلاح ناپذیری! خوب یا بد، زشت یا زیبا بخواهید یا نخواهید نسل ما و بعد از ما با نمره الف واحد عاشقی را پاس کرده! و خیالمان راحت است که بعد از ما کسانی سکاندار کشتی انقلاب می‌شوند که سازش و تسلیم در مرامشان نیست، که حرف از رابطه با امریکا نمی‌زنند، که توهین به مراجع و مقدسات را باب نمی‌کنند، که تنهایی رهبر را دامن نمی‌زنند.
 
اینکه شما مدعی هستید مسئولی که درگذشته خدوم بوده به پاس زحمات دیروزش، امروز «باید» حاکم بر مردم باشد حرفی نیست که با روحیه و طبع صریح نسل سوم سازگار باشد، در نظر ما بنا به فرموده بنیانگذار انقلاب عزیزاسلامیمان -که نسل من او را ندیده اند اما سخنانش را «بی تحریف»! به خاطر دارند - ملاک حال افراد است و ما با رجوع به همین فرمان مرز منافق و خودی را بازشناختیم!
 
ما انقلاب را درک نکردیم اما با همین قلم‌ها و فضای مجازی انقلابمان را صادر کردیم! تظاهرات ضدطاغوت ندیدیم اما با گام های خستگی ناپذیر و مشت های گره کرده مان حق هسته ای مان را به دنیا ثابت کردیم، لانه جاسوسی اشغال نکردیم اما سفارت روباه پیر را ما بی اعتبار ساختیم، نسل شما در فرصت والفجر هشت لاله و گل کاشت در صحرا و دشت و نسل ما در حسرت والفجر هشت ها و کربلای پنج‌ها و خیبرها خون امثال غلام کبیری‌ها و صانع ژاله ها را به پای انقلاب داد.
 
ما 15 خرداد و 16 آذرو 22 بهمن را رقم نزدیم اما بصیرت نسل ما گفتمان امام را 22 خرداد احیا کرد و 9 دی را رقم زد، ما مجسمه شاه سرنگون نکردیم اما ریگی را به قعر دوزخ فرستادیم، شهرام امیری نجات دادیم هواپیمای رادار گریز را در تسخیر دانشمان در آوردیم، ما جنگ و انقلاب را نفهمیدیم اما مرید امام و رهرو همت‌ها و باکری ها و صیادهاییم.
 
ما با داشته‌هایی اندک با فتنه روبرو شدیم و شما بدهکارید به ما که همه حقایق را واگویه نکردید! از نخست وزیر امام و اختلافاتش با رئیس جمهور وقت نگفتید! از کیف و مدارک سوخته دیالمه و جسد سالمش نگفتید! از بغض‌های فروخورده مخالفین رهبری در مجلس خبرگان نگفتید! از روزنامه های زنجیره ای و توهین به مراجع نگفتید! از حکم امام درمورد آیت الله منتظری نگفتید!
 
نگفتید و ما با ناگفته‌ها کاری کردیم کارستان! با چنان بصیرتی ایستادیم که موج فتنه کوچکتر از آن بود که زیر و رومان کند، علی رغم روکردن هرآنچه که داشت! شما در متن همه این حوادث بودید درست، با امام نفس کشیدید و با شهدا هم سفره بودید درست، ولی بی انصافی نکنید، ما هم آنانی هستیم که ندیده عاشق شدیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۰
۰
۰
ما انقلاب را درک نکردیم اما با همین قلم‌ها و فضای مجازی انقلابمان را صادر کردیم!
بسی خندیدیم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها