کد خبر: ۳۲۳۴۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۹ تير ۱۳۹۴
بازیکن فصل پیش تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «به باشگاه گفته‌ام حاضر نیستم با رقمی که آنها اعلام کرده‌اند در تیم بمانم و حاضرم این رقم را بدهم تا رضایت‌نامه‌ام را بگیرم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، فرشاد احمدزاده که بعد از دوران سربازی در تراکتورسازی به پرسپولیس برگشته، حاضر نیست با رقم مورد نظر سرخپوشان برای این تیم بازی کند.

 

قرارداد قبلی احمدزاده با پرسپولیس 80 میلیون تومان است و این بازیکن بر اساس قراردادش باید 2 سال دیگر با همین شرایط برای پرسپولیس به میدان برود.

 

باشگاه هم وظیفه‌ای در قبال افزایش قرارداد او ندارد. با این وجود سرخپوشان تا حدود 400 میلیون قرارداد احمدزاده را افزایش داده‌اند.

 

اما احمدزاده می‌گوید تا رقم مورد نظر او را تامین نکنند سر تمرین نمی‌رود: «قراداد مالی که باشگاه پیشنهاد داده در شأن بازیکنی در حد و اندازه‌های من نیست و نمی‌دانم روی چه حسابی این پیشنهاد را به من داده‌اند.»

 

وی ادامه داد: «تابع باشگاه هستم اما حرف غیرمنطقی را نمی‌پذیرم. به باشگاه گفته‌ام حاضر نیستم با رقمی که آنها اعلام کرده‌اند در تیم بمانم و حاضرم این رقم را بدهم تا رضایت‌نامه‌ام را بگیرم. تا زمانی که وضعیت مالی‌ام با باشگاه مشخص نشده باشد در تمرینات تیم شرکت نخواهم کرد.»

 

سبک قراردادهای عجیب لیگ برتر و برخورد مدیران باشگاه‌ها، باعث شده بازیکنانی که با باشگاه‌شان قرارداد دارند هم برای حضور در تمرینات شرط مالی بگذارند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها