کد خبر: ۳۲۳۱۳۵
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۰۸ تير ۱۳۹۴
در اظهارات نظری جویباری مطرح شد؛
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: «حاضریم مبلغ رضایت نامه حسن زاده را پرداخت کنیم اما مبلغی که خود این بازیکن از ما می خواهد زیاد است و توان پرداخت آن را نداریم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، علی نظری جویباری در خصوص اینکه میلاد فخرالدینی گفته از استقلال جدا خواهد شد، اظهار داشت: «میلاد فخرالدینی بازیکن تیم ماست و با ما قرارداد دارد و برای جدایی از ما نیاز به دریافت رضایت نامه خواهد داشت. اینطور نیست هر بازیکنی دلش بخواهد از تیم جدا شود.»

 

وی ادامه داد: «در استقلال هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی داریم و اگر فخرالدینی گفته چند تیم خواهان وی هستند تیم های مورد نظر با ما مکاتبه کنند تا ما شرایط مان را اعلام کنیم. فخرالدینی امروز به دفترم آمد و با هم صحبت کردیم و به وی گفتیم تا چند روز آینده پرداختی به بازیکنان نخواهیم داشت.»

 

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص مسعود حسن زاده خاطرنشان کرد: «این بازیکن در فهرست پرویز مظلومی قرار دارد. امروز صحبت های لازم را با باشگاه ذوب آهن انجام دادیم و حتی حاضریم مبلغ رضایت نامه این بازیکن را پرداخت کنیم اما مبلغی که خود حسن زاده از ما می خواهد زیاد است و توان پرداخت آن را نداریم. دوباره مذاکرات را انجام خواهیم داد تا ببینیم می توانیم این بازیکن را جذب کنیم یا خیر.»

 

نظری درباره آخرین وضعیت کرار بیان داشت: «امروز جلسه ای با مدیر برنامه های وی داشتیم. کرار با ما قرارداد دارد و باید هر چه زودتر در تمرینات حضور یابد.»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها