کد خبر: ۳۲۳۰۷۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۵     ۰۸ تير ۱۳۹۴
سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس معتقد است که افرادی که در مقابل باشگاه تجمع کرده و شعار سر می‌دادند، خط و پول گرفته بودند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، خوردبین در خصوص شعاری که برخی از هواداران پرسپولیس روز گذشته علیه وی دادند، تصریح کرد: هوادارانی که روز گذشته شعار می‌دادند کاملاً مشخص است که خط می‌گیرند تا بقیه را خراب کنند. من دخالتی در نقل‌وانتقالات تیم ندارم اما بر فرض اگر هم دخالتی داشته باشم آیا چند جوان می‌توانند به من بی‌احترام کنند، آنهم منی که 50 سال برای پرسپولیس زحمت کشیده‌ام؟! روز گذشته چند جوان بی‌ادب شعارهایی را داده و فحاشی کردند، مشخص است که آنها از جایی خط و پول گرفته‌اند! مگر می‌شود آنها خط نگرفته باشند؟! مطمئن باشید باشگاه کارش را انجام می‌دهد و تا این لحظه کار بدی نکرده است.

خوردبین ادامه داد: ما چند بازیکن را گرفته‌ایم و در حال‌ رایزنی با چند بازیکن دیگر هستیم. ممکن است یک مربی دوست نداشته باشد که یک بازیکن را جذب کند و به او اعتقاد نداشته باشد.

سرپرست پر‌سپولیس با بیان این که ما تمرینات خود را به موقع آغاز و کار خود را به خوبی شروع کرده‌ایم، گفت: اینکه چرا برخی این گونه رفتار می‌کنند و چنین رفتاری از آنها سر می‌زند را نمی‌دانم. هر کسی که این کاره باشد می‌داند که آنها از جایی خط می‌گیرند.

خوردبین همچنین درباره عدم مذاکره با سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد، اظها‌ر کرد: ممکن است یک مربی به برخی از بازیکنان اعتقاد نداشته باشد. سرمربی بازیکنی را می‌گیرد که به او اعتقاد داشته باشد. برانکو به سیدجلال و انصاری فرد اعتقاد ندارد.

وی در مورد مربی بدنساز پر‌سپولیس نیز گفت: به زودی مربی بدنساز تیم مشخص می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها