کد خبر: ۳۲۳۰۶۰
زمان انتشار: ۰۷:۱۵     ۰۸ تير ۱۳۹۴
امروز خبری منتشر شد با این مضمون که روزبه چشمی با استقلال به توافق رسیده و قرارداد داخلی نیز امضا کرده اما هافبک صبا این خبر را تکذیب می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  "ورزش سه"، روزبه چشمی یکی از بازیکنان جوانی است که هواخواهان بسیاری در لیگ برتر دارد. چشمی که هم در دفاع مرکزی یک مهره قابل اعتماد است و هم در هافبک دفاعی، یک فصل دیگر با صبا قرارداد دارد. او که از استقلال، پرسپولیس و حتی سپاهان پیشنهاد بازی دریافت کرده، باید ابتدا رضایت نامه اش را دریافت و بعد با تیم جدیدش قرارداد امضا کند. امروز اما خبر از توافق استقلال با چشمی و امضای قرارداد داخلی منتشر شد. روزبه چشمی در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« کدام توافق ؟ امروز همه با من تماس گرفتند و تبریک گفتند اما هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده ام. نمی دانم این خبر از کجا آمده اما فعلا خبری نیست تا زمانی که رضایتنامه ام را از صبا بگیرم.»

چه زمانی تکلیف انتقال چشمی به استقلال مشخص می شود؟ هافبک دفاعی صبا می گوید:« فکر می کنم تا سه شنبه باید صبر کنیم. امروز و فردا به قم می روم تا با مدیران صبا صحبت کنم. باید ببینم می توانم نظر آنها را برای صدور رضایتنامه جلب کنم یا نه. من به باشگاه صبا متعهدم و هر تیمی که مرا می خواهد باید ابتدا با صبا صحبت کند. به باشگاه صبا احترام می گذارم و امیدوارم که هر چه به صلاحم بود اتفاق بیفتد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها